مدیریت بازاریابی
مرور بر اساس
مجموعههای این پایگاه
ارسال های اخیر
-
ارائه چارچوبی به منظور تبیین مؤلفههای بازاریابی پایدار با استفاده از روش فراترکیب و دلفی در شرکتهای دانشبنیان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2023-07-23)امروزه توجه به مفهوم ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﭘﺎﯾﺪار ﺿﺮورﺗﯽ برای تمامی شرکتهای هزاره جدید است. در واقع ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﭘﺎﯾﺪار ﺑﺮ آن اﺳﺖ ﺗﺎ ﺑﺎ ﺧﻠﻖ ارزشﻫﺎی اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ و زﯾﺴﺖ ﻣﺤﯿﻄﯽ ﺑﺮای ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﻫﺪف ﺧﻮد مزیت آفرینی ﻧﻤﺎﯾﺪ. هدف این پژوهش، ...
-
اعتبارسنجی الگوی مشارکت مشتریان شهرداری مبتنی بر بازاریابی اعتماد اجتماعی (مورد مطالعه: شهرداری تهران)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2023-07-23)مشارکت مشتریان (درگیری مشتری) یک ارتباط در کسبوکار است که بر رابطه میان مشتریان و ذینفعان سازمان از طریق کانالهای مختلف دلالت دارد. در این رویکرد بر گسترش و بهبود رابطه با مشتریان تأکید میشود. این مشارکت میسر نمیشود ...
-
بررسی حفظ مشتریان با تجربه استفاده از تلفن همراه در کانالهای یکپارچه با توجه به نقش اضافه بار اطلاعاتی محصول و جذابیت محصولات جایگزین
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2023-07-23)پیشرفت تکنولوژی و دیجیتالسازی، کانالهای ارتباطی مختلف مانند اینترنت، تلفنهای همراه، رسانههای اجتماعی و فروشگاههای فیزیکی، در دسترس مشتریان برای ارتباط با خردهفروشان است، اما این کانالها مستقل مدیریت شده و منجر به ...
-
ارائه مدل توسعه برند در گردشگری اماکن طبیعی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2023-07-23)اگرچه میتوان بسیاری از جنبههای تئوری برند را برای مقاصد گردشگری و مکانهای مختلف به کار برد ولی فرآیند برندسازی مقاصد گردشگری بسیار پیچیدهتر از برندسازی برای محصولات و کالاها است. به همین دلیل شناسایی عواملی که منجر به ...
-
تبیین اثر بخشی مدل کسبوکار اقتصاد دایرهای در شرکتهای دانش بنیان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2023-07-23)هدف از پژوهش حاضر بررسی تأثیر به کارگیری مدل کسبوکار اقتصاد دایرهای برای شرکتهای دانش بنیان میباشد. این پژوهش از نظر هدف، در دسته پژوهشهای کاربردی و بر اساس نحوه جمعآوری دادهها، توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری این ...
-
نقش اتاق پرو (اتاق تعویض لباس) فروشگاهها در مراکز خرید تهران بر به یاد آوردن تجارب خرید: رویکرد ترکیبی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2023-07-23)هدف پژوهش: پژوهش با هدف بررسی تأثیر اتاق پرو فروشگاهها در مراکز خرید بر واکنشهای رفتاری و هیجانی است. روش پژوهش: پژوهش بر اساس رویکرد ترکیبی انجام شده است. ابتدا با استفاده از روش کیفی و پارادایم پدیدارشناسی به بررسی ...
-
بررسی پیامدهای فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر ارزش ویژه برند با تکیه بر نقش میانجی تجربه الکترونیکی برند (مورد مطالعه: آکادمی دندانپزشکی دنولیکس)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2023-05-22)هدف: بررسی تأثیر فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر روی ارزش ویژه برند دنولیکس با واسطهگری تجربه الکترونیکی برند و تأثیر رابطه ارزش ویژه برند با پاسخ مشتریان این برند، هدف اصلی این پژوهش را تشکیل میدهد. روششناسی: ...
-
سازوکار اثرگذاری عوامل اقتصادی و کسبوکار بر حجم سپرده بانکی در بانکداری اسلامی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2023-05-22)در ادبیات اقتصادی یکی از نقشهای مهم سپردهها این است که زمینهای مناسب برای سرمایهگذاری فراهم میکند. هدف مطالعه حاضر بررسی سازوکار اثرگذاری عوامل اقتصادی و کسبوکار برحجم سپرده بانکی در نظام بانکی ایران و مالزی با ...
-
طراحی مدل بازاریابی دیجیتال در برند شرکتهای تجاری آنلاین
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2023-05-22)کسبوکارهای اینترنتی الگوی غالب شیوه تجارت در عصر حاضر میباشند و با توجه به فضای رقابتی این حوزه، بدون تردید برندسازی کلید دستیابی به تمایز و کسب مزیت رقابتی در این عرصه است. هدف اصلی این پژوهش، ارائه الگوی بازاریابی ...
-
تأثیر ادراک مشتریان از مسئولیت اجتماعی شرکت بر رفتارهای فرانقش آنها با میانجیگری وابستگی عاطفی به برند و تعدیلگری معنویت
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2023-05-22)علاوه بر سودآوری برای سهامداران، شرکتها باید انتظارات کارکنان، مصرفکنندگان و جامعه در رابطه با ترویج رفاه و اقدامات عامالمنفعه را نیز برآورده سازند. در این صورت، قادر خواهند بود درگیری مشتریان را بیشتر کنند و رفتارهای ...
-
مدلسازی ارزش ویژه برند در بانک سپه (رویکردی نوین به تکنیک دلفی - فازی نوع 2 الکتره نوع سه و معادلات ساختاری)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2023-05-22)سیستم بانکی بخشی از نظام اقتصادی است که جمعآوری و جذب انواع سپردهها و تخصیص آن جهت تأمین نیازهای مالی انواع فعالیتهای اقتصادی از اهداف آن بشمار میرود. از این رو بانکها با در اختیار داشتن بخش عمدهای از وجوه در گردش ...
-
طراحی مدل رضایت از بازآفرینی خدمات با تأکید بر وفاداری به برند بر مبنای نظریه داده بنیاد در صنعت بانکداری
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2023-05-22)با توجه به نرخ بالای شکست خدمات در بانکها و تأثیر منفی آن بر رفتار مشتری، این تحقیق با هدف طراحی مدل رضایت از بازآفرینی خدمات با تأکید بر وفاداری به برند بر مبنای نظریه داده بنیاد در صنعت بانکداری انجام شده است. پژوهش ...
-
طراحی مدل زیستبوم استارتاپهای حوزه خدمات پزشکی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2023-05-22)هدف از این پژوهش ارائه مدل زیستبوم استارتاپها در حوزه خدمات پزشکی است. این تحقیق از نظر هدف کاربردی است و از لحاظ نحوه گردآوری دادهها توضیفی- پیمایشی است. جامعه مورد بررسی خدمات پنج استارتاپ حوزه پزشکی است. پس از تعریف ...
-
طراحی مدل کیفی بازاریابی کار آفرینانه در بانکداری شرکتی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2023-05-22)هدف این تحقیق مطالعه نظاممند بازاریابی کارآفرینانه در بانکداری شرکتی جهت مشخص کردن عوامل و موانع مؤثر و مؤلفههای بازاریابی کارآفرینانه در بانکداری شرکتی میباشد. میباشد. پژوهش حاضر ازنظر رویکردکیفی و از نظر چگونگی ...
-
مطالعه تأثیر سطح درگیری ذهنی مشتری در فرآیند بازاریابی افراد تأثیرگذار بر تمایل به سفر به مقصد، نگرش نسبت به برند و تمایل به خرید
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2023-05-22)هدف اصلی از مطالعه حاضر، تعیین تأثیر سطح درگیری ذهنی بالای مشتری در فرآیند بازاریابی افراد تأثیرگذار بر تمایل به سفر به مقصد، نگرش نسبت به برند و تمایل به خرید میباشد. علاوه براین در این پژوهش، سطح درگیری مصرفکننده با ...
-
ارائه مدلی برای توسعه بازاریابی پایدار با استفاده از بازاریابی دیجیتال
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2023-03-21)پایداری در حوزه بازاریابی از دیدگاههای مختلفی مورد بررسی قرار میگیرد. برخی از نویسندگان مسائل زیستمحیطی یا سبز و برخی دیگر مسائل اجتماعی را مورد توجه قرار دادند. بنابراین تحلیل و ارزیابی استراتژی بازاریابی از نظر پایداری ...
-
عوامل مؤثر بر خرید یا تعویض مبلمان در سبک زندگی امروز تهران
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2023-03-21)مقدمه: رشد صنعت مبلمان و اهمیت هموارسازی موانع توسعه و بهینهسازی آن لزوم پرداختن به نوآوری را در راستای به دست آوردن بازارهای منطقهای روشن میسازد. در این مسیر دانستن عوامل اصلی در شکلگیری میل مصرفکننده به تعویض یا ...
-
طراحی مدل فضای خردهفروشی و خودپنداره، مصرفگرایی مشتری با رویکرد داده بنیاد
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2023-03-21)هدف از انجام پژوهش حاضر، طراحی مدل فضای خردهفروشی و خودپنداره، مصرفگرایی مشتری با رویکرد داده بنیاد است و پژوهش از حیث ماهیت استقرایی و از لحاظ روش، کیفی است و ابزار گردآوری دادهها، مصاحبه نیمه ساختار یافته است و محققان ...
-
مدیریت سود و ریسک لازمه افزایش کارایی شعب بانک ملی ایران
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2023-03-21)فرآیند تصمیمگیری در دنیای امروز دارای تحولات زیادی است که شرایط عدم اطمینان بر آن تأثیر زیادی دارد. تا آنجاکه نظریه آشوب سازمانها را با پیچیدگی زیاد و در عین حال قابل مدیریت تصویر کرده است. مهندسی مالی و مدیریت یکپارچه ...
-
مدل تفکر انتقادی کارکنان بانک ملت مبتنی بر مؤلفههای بازاریابی داخلی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2023-03-21)هدف تحقیق حاضر مدل تفکر انتقادی کارکنان بانک ملت مبتنی بر مؤلفههای بازاریابی داخلی میباشد. تحقیق حاضر از نظر هدف، کاربردی و از حیث روش، پیمایشی است. جامعه آماری تحقیق حاضر کارکنان بانک ملت استان آذربایجان شرقی میباشد. ...



