دوره 14, شماره 44
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر جذب منابع با استفاده از عناصر آمیخته بازاریابی در بانک صادرات ایران (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2019-09-23)با رقابتی شدن بازارهای مالی و گسترش فعالیت بانکهای خصوصی و مؤسسات مالی و اعتباری، توجه به امر بازاریابی و به کارگیری تکنیکها و استراتژیهای بازاریابی مؤثر در جذب مشتریان و افزایش سپرده، از اهمیت بیشتری برخوردار شده است. ...
 
- 
طراحی مدل ارزیابی عوامل مؤثر بر رفتار نوستالژیک با رویکرد شاخصهای فرهنگی هافستد و عوامل اجتماعی، میراث و نگرش برند (مطالعه موردی: بازارهای نوستالژیک شهر تهران) (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2019-09-23)از آنجایی که رفتار نوستالژیک مصرفکننده میتواند موجب شناخت و درک صحیح رفتار مصرفکننده و برآورده کردن نیازها و خواستههای آنان به بهترین شیوه ممکن شود، لذا در این پژوهش ابتدا به بررسی و شناسایی شاخصهای فرهنگی هافستد و ...
 
- 
بررسی رابطه بین تمرکز بر مشتری با بازده داراییها و نسبت گردش موجودیهای شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2019-09-23)این پژوهش با هدف بررسی رابطه بین تمرکز بر مشتری با بازده داراییها و نسبت گردش موجودیهای شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران انجام گردید. پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی است و به روش توصیفی ـ همبستگی صورت گرفته ...
 
- 
بررسی عوامل مؤثر بر کیفیت ارتباط مشتری در خلق ارزش برند و قصد خرید آنلاین (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاههای اینترنتی شهر تهران) (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2019-09-23)کیفیت ارتباط مشتری و خلق ارزش برند از مهمترین مباحث در حوزه تجارت الکترونیک و خرید آنلاین است. هدف از این پژوهش در واقع بررسی میزان تأثیر منابع اصلی کیفیت ارتباط مشتری (ویژگیهای مصرفکننده، ویژگیهای شرکتها، زیرساختهای ...
 
- 
واکاوی عوامل مؤثر بر عملکرد شرکتهای تولیدی شهرک صنعتی شهر گرگان از منظر مدیریت بازاریابی و کارآفرینی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2019-09-23)در محیط رقابتی پر تغییر امروز شرکتها نیاز به سازگاری زیادی دارند، بنابراین ارائه بهترین عملکرد در زمینه بازاریابی، به اساسیترین دغدغه مدیران شرکتهای تولیدی مبدل شده است، از این رو در این پژوهش به واکاوی عوامل مؤثر بر ...
 



