دوره 9, شماره 25
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
بررسی تاثیر خدمات لذت بخش و اعتماد بر وفاداری مشتریان (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2014-12-22)امروزه رقابت برای داشتن مشتریان وفادار به عنوان یک مسئله راهبردی کلیدی برای سازمان هایی که در بخش خدمات فعالیت میکنند، شناخته شده است. در این راستا بانک ها تلاش کرده اند کیفیت خدمات خود را بهبود بخشند. هدف اصلی این پژوهش، ...
 
- 
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی و برند سازی داخلی بر کیفیت خدمات (مطالعه موردی: یک شرکت خدماتی) (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2014-12-22)امروزه با افزایش سازمانهای خدماتی موضوع کیفیت خدمات اهمیت زیادی پیدا کرده است و سازمانهای خدماتی در پی یافتن راهی برای افزایش کیفیت خدمات می باشند. هدف از نگارش این مقاله افزایش کیفیت خدمات از طریق بازاریابی داخلی و ...
 
- 
ارزیابی مدیریت خدمات بانکی با استفاده از مدیریت دانش و بانکداری همراه در بانک ملت (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2014-12-22)با توسعه صنعت بانکداری، بسیاری از بانکهای کشور به دنبال ارائه خدمات متمایز به مشتریان میباشند تا سهم بازار خود را افزایش دهند. به عنوان نمونه استفاده از فناوری تلفن همراه، امکان ارائه خدمات بانکی را به طور 24 ساعته فراهم ...
 
- 
بررسی رابطه بین رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده در صنعت بانکداری خصوصی ایران (تجزیه و تحلیل بر اساس مدل تلفیقی سروکوآل) (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2014-12-22)هدف از انجام این پژوهش، بررسی آثار ابعاد کیفیت خدمات و فناوریهای خود- خدمت بر رضایت مشتریان در صنعت بانکداری خصوصی ایران (بانک قوامین) می باشد. روش تحقیق به کار برده شده در این پژوهش از لحاظ هدف، کاربردی بوده که از روشهای ...
 
- 
تاثیر رسانه های اجتماعی بر شاخصه های جامعه برندی، شیوه های ارزش آفرینی، اعتماد و وفاداری به برند (مطالعه موردی مقایسه گوشی موبایل اَپل)آیفون( و سامسونگ (گلکسی)) (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2014-12-22)جوامع برندی بر اساس رسانه اجتماعی حاصل ترکیب جامعه برندی و رسانه اجتماعی است. که زیر مجموعه ای از مفهوم گستردهتر جوامع مجازی یا آنلاین می باشد، و مهمترین وجه تمایز آنها، جایگاه آنها است. در این مقاله بیان میکنیم که ...
 
- 
ارتباط ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با تمایل به خرید مشتریان (خریداران اتومبیل هیوندا در شهر تهران) (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2014-12-22)برندها اغلب به عنوان یکی از ارزشمندترین داراییهای یک سازمان دیده میشوند. ساخت برندهای قوی و ضرورت حضور قدرتمند در ذهن از اولویت بسیاری از سازمانهاست. زیرا به باور عمومی، برندهای قدرتمند میتوانند بر مزیت رقابتی بیفزایند. ...
 



