دوره 12, شماره 35
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بازاریابی احساسی، قابلیتهای دینامیک و سودآوری سازمانی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2017-08-23)امروزهسودآوری سازمانی در بازارهای رقابتی یکی از پارادایمهای مهم در مباحث سازمان و عملکرد میباشد، که مورد تحقیق گستردهای قرار گرفته است. سازمانهایی که درک خوبی از این مباحث داشتهاند، قادر خواهند بود عملکرد بهتری داشته ...
-
تحلیل عوامل مؤثر بر نگرش مدیران به بازاریابی ورزشی در هیأتهای ورزشی استان مرکزی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2017-08-23)امروزه دستیابی به منابع مالی و حمایتی یکی ازدغدغههای اصلی هیأتهای ورزشی میباشد که لازمه آن داشتن نگرش مناسب در حوزه بازاریابی است. هدف از این تحقیق بررسی و تحلیل نگرش مدیران هیأتهای ورزشی به بازاریابی ورزشی به عنوان ...
-
ارایه الگوی کسب و کار تجارت الکترونیک در بازارهای صنعتی با تأکید بر نقش زنجیره ارزش
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2017-08-23)امروزه، جهانی شدن،کوتاه شدن چرخه عمر محصول، مشتریگرایی و غیره، محیط سنتی کسب و کار را به یک محیط پویاتر تبدیل کرده است از این رو مدلهای سنتی کسب و کار نمیتواند به خوبی جوابگو باشد و شکلهای جدید تجارت، مانند کسب و کار ...
-
نقش مسئولیت اجتماعی شرکتی بر وفاداری مشتریان در بخش بانکداری
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2017-08-23)هدف پژوهش: از تکنیکهای موثر در عصر حاضر و در بازار در حال اشباع با توجه به اهداف بازاریابی ارزش محور، توسعه مفهوم مسئولیت اجتماعی شرکت و وفاداری مشتری در کالبد محصولات و خدمات میباشد. لذا هدف از پژوهش حاضر شناسایی تأثیر ...
-
تأثیر ویژگیهای شخصیتی بیمهگذار بر شخصیت برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه: شرکتهای بیمه ایران در شهرستان لنگرود)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2017-08-23)هدف پژوهش حاضر، شناسایی تأثیر ویژگیهای شخصیتی مشتریان بر شخصیت برند و وفاداری به برند میباشد. روش پژوهش بر حسب هدف کاربردی و بر اساس نحوه اجرا توصیفی - پیمایشی میباشد. جامعه آماری پژوهش کلیّه بیمهگذاران بیمه ایران در ...



