دوره 12, شماره 35

 

ارسال های اخیر

  • بازاریابی احساسی، قابلیت‌های دینامیک و سودآوری سازمانی 

    پورسلیمی, مجتبی؛ امیدی, انوش (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2017-08-23)
    امروزهسودآوری سازمانی در بازارهای رقابتی یکی از پارادایم‌های مهم در مباحث سازمان و عملکرد می‌باشد، که مورد تحقیق گسترده‌ای قرار گرفته است. سازمان‌هایی که درک خوبی از این مباحث داشته‌اند، قادر خواهند بود عملکرد بهتری داشته ...

  • تحلیل عوامل مؤثر بر نگرش مدیران به بازاریابی ورزشی در هیأت‌های ورزشی استان مرکزی 

    اسمعیلی, محسن؛ رضائی, شمس الدین؛ شیروانی, طهماسب (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2017-08-23)
    امروزه دستیابی به منابع مالی و حمایتی یکی ازدغدغه‌های اصلی هیأت‌های ورزشی می‌باشد که لازمه آن داشتن نگرش مناسب در حوزه بازاریابی است. هدف از این تحقیق بررسی و تحلیل نگرش مدیران هیأت‌های ورزشی به بازاریابی ورزشی به عنوان ...

  • ارایه الگوی کسب و کار تجارت الکترونیک در بازارهای صنعتی با تأکید بر نقش زنجیره ارزش 

    باباپور, اصغر؛ سعیدنیا, حمیدرضا؛ علیپور درویش, زهرا (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2017-08-23)
    امروزه، جهانی شدن،کوتاه شدن چرخه عمر محصول، مشتری‌گرایی و غیره، محیط سنتی کسب و کار را به یک محیط پویاتر تبدیل کرده است از این رو مدل‎های سنتی کسب و کار نمی‌تواند به خوبی جوابگو باشد و شکل‎های جدید تجارت، مانند کسب و کار ...

  • نقش مسئولیت اجتماعی شرکتی بر وفاداری مشتریان در بخش بانکداری 

    تقی پوریان, محمد جواد؛ مشایخ بخش, مهسا؛ محمدپور, آزاده؛ عطایی, سپیده (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2017-08-23)
    هدف پژوهش: از تکنیک‌های موثر در عصر حاضر و در بازار در حال اشباع با توجه به اهداف بازاریابی ارزش محور، توسعه مفهوم مسئولیت اجتماعی شرکت و وفاداری مشتری در کالبد محصولات و خدمات می‌باشد. لذا هدف از پژوهش حاضر شناسایی تأثیر ...

  • تأثیر ویژگی‌های شخصیتی بیمه‌گذار بر شخصیت برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه: شرکت‌های بیمه ایران در شهرستان لنگرود) 

    خدایاری, فرانک؛ طوطیان اصفهانی, صدیقه؛ تاج بر پرشکوهی, رقیه (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2017-08-23)
    هدف پژوهش حاضر، شناسایی تأثیر ویژگی‌های شخصیتی مشتریان بر شخصیت برند و وفاداری به برند می‌باشد. روش پژوهش بر حسب هدف کاربردی و بر اساس نحوه اجرا توصیفی - پیمایشی می‌باشد. جامعه آماری پژوهش کلیّه بیمه‌گذاران بیمه ایران در ...