دوره 7, شماره 14
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
چگونگی ورود به بازارهای جدید با استفاده از تاثیر خدمات اقتصادی دولت سیار در صنعت توریسم (مطالعه موردی: منطقه آزاد کیش)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2012-03-20)هدف پژوهش سازمانهایی که به صورت کامل فناوری اطلاعات و ارتباطات را در بخش بازاریابی خود به کار بستند قادر به رقابت اثر بخشتری بودهاند. فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان منبعی جهت نوآوری در خدمت و محصول نیز در نظر گرفته ...
-
کاوش خصوصیات مشتریان بانکداری خرد با استفاده از تکنیک های داده کاوی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2012-03-20)با روند خصوصی سازی در صنعت بانکداری کشور و رشد بیسابقه رقابت در تکنولوژیهای بانکداری، هر روزه بر اهمیت نگهداری از مشتریان کنونی و جذب مشتریان جدید افزوده میشود. نگهداری مشتریان یک استراتژی ارزشمند است که سودآوری بلند ...
-
بررسی تاثیر تداعی توانایی شرکت و آگاهی از برند بر تمایل به خرید مجدد و نقش میانجی درک از کیفیت محصول و تداعی برند در فرآیند تصمیم گیری خرید
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2012-03-20)این پژوهش با هدف بررسی تداعی توانایی شرکت و آگاهی از برند بر تمایل به خرید مجدد و نقش میانجی درک از کیفیت محصول و تداعی برند در فرآیند تصمیم گیری خرید، انجام شده است. مدل استفاده شده در این تحقیق تئوری مدل توسعه یافته ...
-
ارزیابی میزان وفاداری مشتریان فروشگاه های زنجیره ای رفاه و شهروند (مطالعه فروشگاه های منتخب شهر تهران)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2012-03-20)با افزایش رقابت جهانی و یکپارچگی بازراهای بین المللی، حفظ مشتریان به چالشی بزرگ برای شرکتهای تولیدی و خدماتی در قرن 21 مبدل گشته و مطالعه وفاداری مشتریان در سازمانها بسیار حیاتی است. بنابراین هدف مقاله حاضر نیز شناسایی ...
-
بررسی تاثیر احساسی گفته های شفاهی مثبت و منفی بر روی مشتریان بالقوه
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2012-03-20)این پژوهش، چگونگی تاثیر احساسی گفتههای شفاهی مثبت و منفی مشتریان راضی و ناراضی، را بر روی مشتری بالقوه آزمون میکند. گفتههای شفاهی یکی از مهمترین منابع و روشهای ارتباطات بین شخصی میباشد که نقش فوق العادهای در ...
-
جایگاه خدمات بانکداری اینترنتی (IBS) در بازار جوانان (مورد مطالعه: بانک اقتصاد نوین)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2012-03-20)امروزه رشد و گسترش روز افزون فناوری ارتباطات، انقلابی را در ابعاد مختلف زندگی انسانها و عملکرد سازمانها ایجاد کرده است. این فناوریها، روشهای کارکرد و نگرش افراد، سازمانها و دولتها را دگرگون ساخته و باعث ایجاد صنایع ...



