دوره 13, شماره 38
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریابی در یکی از شعب بانک تجارت با استفاده از تکنیکهای دادهکاوی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2018-04-21)با توجه به بازار رقابتی موجود در صنعت بانکداری، اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری روزبهروز افزایش مییابد که یکی از مهمترین ارکان آن، بازاریابی فعال و مؤثر است. از این رو، در این پژوهش تلاش شده است با توجه به کاربرد ابزارهای ...
-
رابطه بین تعهد رابطهمند و رفع تعارض با رضایت مشتریان کالاهای ورزشی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2018-04-21)هدف از انجام پژوهش حاضر بررسی رابطه بین تعهد رابطهمند و رفع تعارض با رضایت مشتریان کالاهای ورزشی میباشد. تحقیق حاضر از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ ماهیت جزو تحقیقات توصیفی- همبستگی است. جامعه آماری شامل کلیه افرادی بود ...
-
تأثیر هویت برند مصرفکنندگان جوان بر وفاداری برند با میانجیگری رضایت مشتری در صنعت تلفن همراه
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2018-04-21)هدف: پژوهش حاضر با هدف تأثیر هویت برند مصرفکنندگان بر وفاداری برند با میانجیگری رضایت مشتری در صنعت برند تلفن همراه انجام شد. روش: روش پژوهش، توصیفی-پیمایشی با رویکرد معادلات ساختاری ...
-
بررسی تأثیر کیفیت وبسایت، هیجان و رضایت بر وفاداری الکترونیکی مشتریان در وبسایتهای رزرو سفر
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2018-04-21)هدف ﭘﮋوﻫﺶ ﺣﺎﺿﺮ بررسی تأثیر کیفیت وبسایت، هیجان مشتری و رضایتمندی مشتری بر وفاداری الکترونیکی مشتری است. اﻳﻦ ﭘﮋوﻫﺶ ﺑﺮ اﺳﺎس ﻫﺪف ﻳﻚ ﺗﺤﻘﻴﻖ ﻛﺎرﺑﺮدی و از ﻧﻈﺮ ﺟﻤﻊآوری دادهﻫﺎ ﺗﺤﻘﻴﻘﻲ ﭘﻴﻤﺎﻳﺸﻲ - ﺗﻮﺻﻴﻔﻲ اﺳﺖ. ﺟﺎﻣﻌﻪ آﻣﺎری این پژوهش ...
-
سنجش ارزش ویژه برند مکان و تأثیر آن بر دلبستگی شهروندان؛ تحلیل نقش میانجی رضایت از مکان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2018-04-21)ایجاد برند شهری به مثابه یک مسیر مهم جهت ایجاد مزیت رقابتی یک شهر یا مکان، به کنشی تبدیل شده تا از طریق آن تاریخ، کیفیت محل زندگی، فرهنگ و در نهایت سبک زندگی بازنمایی شود. کاربست برندسازی مکان، توسعه ادراک از موقعیتهای ...
-
بررسی اثرات بازاریابی رسانههای اجتماعی بر رفتار مشتریان آنلاین بانک صادرات شهرستان بوشهر
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2018-04-21)شبکهها و رسانههای اجتماعی به یک نیروی قدرتمند در شکلدهی به جنبههای تجارت تبدیل شدهاند. زیرا بازاریابی دهان به دهان را تقویت کردهاند و به سرعت در تصمیمات خرید مشتریان اهمیت پیدا میکنند. بازاریابی از طریق شبکههای ...



