دوره 18, شماره 60
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
ارائه چارچوبی به منظور تبیین مؤلفههای بازاریابی پایدار با استفاده از روش فراترکیب و دلفی در شرکتهای دانشبنیان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2023-07-23)امروزه توجه به مفهوم ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﭘﺎﯾﺪار ﺿﺮورﺗﯽ برای تمامی شرکتهای هزاره جدید است. در واقع ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﭘﺎﯾﺪار ﺑﺮ آن اﺳﺖ ﺗﺎ ﺑﺎ ﺧﻠﻖ ارزشﻫﺎی اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ و زﯾﺴﺖ ﻣﺤﯿﻄﯽ ﺑﺮای ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﻫﺪف ﺧﻮد مزیت آفرینی ﻧﻤﺎﯾﺪ. هدف این پژوهش، ...
-
اعتبارسنجی الگوی مشارکت مشتریان شهرداری مبتنی بر بازاریابی اعتماد اجتماعی (مورد مطالعه: شهرداری تهران)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2023-07-23)مشارکت مشتریان (درگیری مشتری) یک ارتباط در کسبوکار است که بر رابطه میان مشتریان و ذینفعان سازمان از طریق کانالهای مختلف دلالت دارد. در این رویکرد بر گسترش و بهبود رابطه با مشتریان تأکید میشود. این مشارکت میسر نمیشود ...
-
بررسی حفظ مشتریان با تجربه استفاده از تلفن همراه در کانالهای یکپارچه با توجه به نقش اضافه بار اطلاعاتی محصول و جذابیت محصولات جایگزین
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2023-07-23)پیشرفت تکنولوژی و دیجیتالسازی، کانالهای ارتباطی مختلف مانند اینترنت، تلفنهای همراه، رسانههای اجتماعی و فروشگاههای فیزیکی، در دسترس مشتریان برای ارتباط با خردهفروشان است، اما این کانالها مستقل مدیریت شده و منجر به ...
-
ارائه مدل توسعه برند در گردشگری اماکن طبیعی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2023-07-23)اگرچه میتوان بسیاری از جنبههای تئوری برند را برای مقاصد گردشگری و مکانهای مختلف به کار برد ولی فرآیند برندسازی مقاصد گردشگری بسیار پیچیدهتر از برندسازی برای محصولات و کالاها است. به همین دلیل شناسایی عواملی که منجر به ...
-
تبیین اثر بخشی مدل کسبوکار اقتصاد دایرهای در شرکتهای دانش بنیان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2023-07-23)هدف از پژوهش حاضر بررسی تأثیر به کارگیری مدل کسبوکار اقتصاد دایرهای برای شرکتهای دانش بنیان میباشد. این پژوهش از نظر هدف، در دسته پژوهشهای کاربردی و بر اساس نحوه جمعآوری دادهها، توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری این ...
-
نقش اتاق پرو (اتاق تعویض لباس) فروشگاهها در مراکز خرید تهران بر به یاد آوردن تجارب خرید: رویکرد ترکیبی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2023-07-23)هدف پژوهش: پژوهش با هدف بررسی تأثیر اتاق پرو فروشگاهها در مراکز خرید بر واکنشهای رفتاری و هیجانی است. روش پژوهش: پژوهش بر اساس رویکرد ترکیبی انجام شده است. ابتدا با استفاده از روش کیفی و پارادایم پدیدارشناسی به بررسی ...



