دوره 17, شماره 56
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی تأثیر اثربخشی ارتباطات بانکی بر رضایت مشتریان با نقش میانجی ارزش درک شده، کیفیت درک شده و اعتماد مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان بانک شهر استان قزوین)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2022-09-23)ارتباطات بانکی مؤثر میتواند روابط با مشتریان را بهبود بخشد و تقویت کند تا به سطح مطلوبی از عملکرد برسند. اگرچه در دهههای اخیر بانکها و خدمات ارائه شده توسط آنها پیشرفت کردهاند، اما رضایت مشتری از نظر ارتباطات بانکی ...
-
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر ایجاد قصد رفتار بازاریابی ویروسی در مشتریان با رویکرد تصمیمگیری چندمعیاره (تحلیل سلسله مراتبی فازی)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2022-09-23)مقدمه و هدف: امروزه در بازار رقابتی، تمامی محصولات دارای مزیت های رقابتی هستند و یافتن تفاوت میان محصولات، کاری سخت و دشوار است یکی از راههای دستیابی به این تفاوتها استفاده از روشهایی است که تمرکز بیشتری بر مشتریان دارد. ...
-
تأثیر هوش تجاری بر عملکرد مالی با نقش میانجیگری ارزش برند و خلاقیت (مورد مطالعه بانکهای خصوصی استان خوزستان)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2022-09-23)پژوهش حاضر، با هدف تأثیر هوش تجاری بر عملکرد مالی با نقش میانجیگری ارزش برند و خلاقیت بانکهای خصوصی استان خوزستان انجام شد. پژوهش از لحاظ هدف، کاربردی و از نظر روش، توصیفی - پیمایشی بود. جامعه آماری در این پژوهش کلیه ...
-
واکاوی همکاریهای نوآورانه در طول زنجیره ارزش صنعت داروهای زیستی در ایران
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2022-09-23)مقدمه: بازار داروهای زیستی در جهان به سرعت در حال رشد بوده و در کشور ما نیز سهم این نوع داروها در حال افزایش است. تحقیق، توسعه، تولید و فروش این نوع داروها دارای ریسک و هزینه بالا و نیازمند زمان طولانی است. از همین رو، ...



