دوره 9, شماره 22
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
تاثیر ابعاد جو سازمانی بر تحقق قول برند (مطالعه موردی: بانک مسکن)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2014-04-21)وفاداری مشتریان به یک برند، به اعتمادی که آنها از آن برند پیدا میکنند وابسته است. حال اعتماد مشتریان به برند خود نیز از برآورده شدن قولها و وعدههایی که صاحبان برند میدهند تاثیر میپذیرد. با توجه به اهمیت این موضوع این ...
-
درگیری ذهنی مصرف کننده و تصمیمگیری خرید (مطالعه موردی: تلفن همراه)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2014-04-21)یکی از موضوعات مهم در رفتار مصرف کننده، پردازش اطلاعات توسط مصرف کننده میباشد. یکی از عوامل مهم در پردازش اطلاعات، درگیری ذهنی مصرف کننده است که توجه زیادی را در دو دهه گذشته به خود جلب کرده است. هدف تحقیق حاضر بررسی ...
-
بررسی تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان به وفاداری مشتریان (بانک پاسارگاد اهواز)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2014-04-21)اهمیت مسئولیت اجتماعی شرکت در حال افزایش است و نتایج استراتژیکی برای شرکتها در بر دارد. شرکتهای بزرگ به طور قابل توجهی در فعالیتهای مرتبط با مسئولیت اجتماعی شرکت سرمایه گذاری میکنند. تمایل به سرمایه گذاری در مسئولیت ...
-
بررسی و ارزیابی عوامل موثر بر مدیریت بازاریابی جذب نقدینگی با استفاده از تکنیک TOPSIS و AHP (مطالعه موردی: بانک تجارت)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2014-04-21)پژوهش حاضر با هدف بررسی و ارزیابی عوامل موثر بر مدیریت بازاریابی جذب نقدینگی در سطح بانک تجارت صورت گرفته است. برای شناسایی مهمترین معیارهای موثر بر جذب نقدینگی از تکنیک دلفی و برای تعیین اولویت معیارهای تحقیق حاضر از ...
-
بررسی هوشمندی رقابتی از منظر کار آفرینان (برمبنای مدل سازی معادلات ساختاری)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2014-04-21)امروزه کارآفرینان با توجه به خصوصیات ممتاز و برجسته خود، قادرند منابع لازم را برای ایجاد رقابت، رشد و توسعه در کسب و کار فراهم آورند و از طریق تجزیه و تحلیل رقابتی، محصولات و خدمات با کیفیت عرضه کنند. این مطالعه به بررسی ...
-
بررسی عوامل موثر بر افزایش اعتماد مشتریان در خرید کالا و خدمات اینترنتی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2014-04-21)این پژوهش با هدف بررسی عوامل موثر بر افزایش اعتماد مشتریان در خرید کالا و خدمات اینترنتی انجام گرفته است. امروزه امنیت و عدم اعتماد مهمترین و اصلیترین نگرانی مشتریان در خرید کالا و خدمات اینترنتی میباشد. مطالعات بسیاری ...
-
شناسایی عوامل موثر بر رضایت مشتریان پردرآمد (مورد مطالعه: خریداران آپارتمان در شهر تبریز)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2014-04-21)در این مطالعه ابعاد رضایت مشتریان پر درآمد در صنعت آپارتمان مورد بررسی قرار گرفته و بدین منظور، مدلی برای شناسایی عوامل تاثیرگذار در شکل گیری رضایت مشتری طراحی شده است. این پژوهش به جای تاکید روی تجربه مصرف محصول و یا مواجه ...



