دوره 3, شماره 5

 

ارسال های اخیر

  • بررسی ادراکات قیمت و کیفیت در تصمیمات رفتاری مشتریان بانک های دولتی و خصوصی در ایران 

    حمدی, کریم؛ الحسینی, سید سرمد (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2008-09-22)
    تحقیق حاضر برای نخستین بار در ایران کوشش نموده تا به بررسی تاثیر ادراکات قیمت و کیفیت در تصمیمات رفتاری مشتریان بان کهای خصوصی و دولتی بپردازد. در این مطالعه با طرح هشت فرضیه رابطه ی بین قیمت، کیفیت، رضایت مشتری، ارزش مورد ...

  • پیامدهای الحاق ایران به سازمان جهانی تجارت در حوزه صنایع غذایی ایران (مورد کاوی صنایع غذایی استان آذربایجان شرقی) 

    وظیفه دوست, حسین؛ صفوی, بیژن؛ احمدی, بهزاد (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2008-09-22)
    پدیده جهانی شدن و توسعه پایدار از مهمترین مسائل اقتصادی هر کشوری م یباشد که جزء از طریق تامین نیازهای ارزی و بالا بردن توان رقابتی تولیدات داخلی (به ویژه در صنایع مزیت دار) میسر نمی گردد. صنایع غذایی از جمله مهمترین صنایع ...

  • شناسایی و اولوی تبندی بازارهای هدف صادراتی محصول پل یاتیلن سنگین ایران 

    حاجیها, علی؛ حقیقی کفاش, مهدی؛ مانیان, مونا (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2008-09-22)
    شناخت و اولویت بندی بازارهای هدف محصولات، از ضروریات تدوین استراتژی بازاریابی کارآمد است. این امر از یک سو از اتلاف هزین ههای آن دسته از صادرکنندگانی که قصد حضور مستمر در بازار را دارند، جلوگیری می کند و از سوی دیگر، در ...

  • ارزیابی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی منتخب بر ارزش ویژه مارک تجاری 

    حیدرزاده, کامبیز؛ ضربی, سیفعلی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2008-09-22)
    در این تحقیق به بررسی تأثیر عناصر منتخب آمیخته بازاریابی برروی ارزش ویژه مارک تجاری پرداخته شده است. عناصر آمیخته بازاریابی در این تحقیق، قیمت، تصویر ذهنی از فروشگاه، هزینه تبلیغات، حجم (پوشش) توزیعی و ترفیعات مبتنی بر ...

  • عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک در میان مشتریان بانک پارسیان 

    دهدشتی شاهرخ, زهره؛ کوارویی, محمد مهدی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2008-09-22)
    یکی از موانع عمده بر سر راه توسعه بانکداری الکترونیک عدم پذیرش این تکنولوژی توسط مشتریان و تمایل به روی ههای بانکداری سنتی عنوان شده است، این مقاله مبتنی بر تحقیقی است که به بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک در ...

  • بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک تجارت 

    عبدالوند, محمدعلی؛ عبدلی, کیوان (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2008-09-22)
    این مقاله با توجه به اهمیت مشتریان در صنعت بانکداری به بررسی مفهوم وفاداری مشتریان بانک تجارت از طریق بررسی تاثیرات متغیرهای تصویر ذهنی، کیفیت خدمات و رضایتمندی پرداخته است. از این رو در راستای اینکه چگونه متغیرهای یاد شده ...