دوره 3, شماره 5
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی ادراکات قیمت و کیفیت در تصمیمات رفتاری مشتریان بانک های دولتی و خصوصی در ایران
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2008-09-22)تحقیق حاضر برای نخستین بار در ایران کوشش نموده تا به بررسی تاثیر ادراکات قیمت و کیفیت در تصمیمات رفتاری مشتریان بان کهای خصوصی و دولتی بپردازد. در این مطالعه با طرح هشت فرضیه رابطه ی بین قیمت، کیفیت، رضایت مشتری، ارزش مورد ...
-
پیامدهای الحاق ایران به سازمان جهانی تجارت در حوزه صنایع غذایی ایران (مورد کاوی صنایع غذایی استان آذربایجان شرقی)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2008-09-22)پدیده جهانی شدن و توسعه پایدار از مهمترین مسائل اقتصادی هر کشوری م یباشد که جزء از طریق تامین نیازهای ارزی و بالا بردن توان رقابتی تولیدات داخلی (به ویژه در صنایع مزیت دار) میسر نمی گردد. صنایع غذایی از جمله مهمترین صنایع ...
-
شناسایی و اولوی تبندی بازارهای هدف صادراتی محصول پل یاتیلن سنگین ایران
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2008-09-22)شناخت و اولویت بندی بازارهای هدف محصولات، از ضروریات تدوین استراتژی بازاریابی کارآمد است. این امر از یک سو از اتلاف هزین ههای آن دسته از صادرکنندگانی که قصد حضور مستمر در بازار را دارند، جلوگیری می کند و از سوی دیگر، در ...
-
ارزیابی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی منتخب بر ارزش ویژه مارک تجاری
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2008-09-22)در این تحقیق به بررسی تأثیر عناصر منتخب آمیخته بازاریابی برروی ارزش ویژه مارک تجاری پرداخته شده است. عناصر آمیخته بازاریابی در این تحقیق، قیمت، تصویر ذهنی از فروشگاه، هزینه تبلیغات، حجم (پوشش) توزیعی و ترفیعات مبتنی بر ...
-
عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک در میان مشتریان بانک پارسیان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2008-09-22)یکی از موانع عمده بر سر راه توسعه بانکداری الکترونیک عدم پذیرش این تکنولوژی توسط مشتریان و تمایل به روی ههای بانکداری سنتی عنوان شده است، این مقاله مبتنی بر تحقیقی است که به بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک در ...
-
بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک تجارت
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2008-09-22)این مقاله با توجه به اهمیت مشتریان در صنعت بانکداری به بررسی مفهوم وفاداری مشتریان بانک تجارت از طریق بررسی تاثیرات متغیرهای تصویر ذهنی، کیفیت خدمات و رضایتمندی پرداخته است. از این رو در راستای اینکه چگونه متغیرهای یاد شده ...



