دوره 4, شماره 7
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
تبیین میزان رضایت مشتریان از طراحی محصول شرکت تولید سن سون با تاثیرپذیری از مدل کانو
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2009-09-23)بررسی و تامین رضایت مشتری و در نظر گرفتن خواست هها و الزامات مشتریان در طراحی و تولید محصولات در بلند مدت می تواند منجر به افزایش وفاداری و موفقیت شرکت ها گردد. از این رو در این پژوهش شناسایی و درک مفهوم رضایت مشتری از ...
-
ارزیابی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مبتنی بر نظر مصرف کننده (شش طبقه محصول مصرفی در فروشگاه رفاه سطح شهر تهران)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2009-09-23)ارزش ویژه برند هر ساله توسط موسسات معتبر جهانی در مورد برندهای مختلف بین المللی اندازه گیری می شود اما در این میان این ارزش گذاری از دید مشتری از اهمیت بالایی برای شرکت های برخوردار است، زیرا در نهایت موفقیت و ماندگاری ...
-
ارزیابی کیفیت خدمات در دفاتر پلیس+ 10 با استفاده از روش سروکوال
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2009-09-23)این پژوهش ب همنظور ارزیابی کیفیت خدمات در دفاتر پلیس +10 با استفاده از روش سروکوال که ابزاری برای اندازه گیری کیفیت خدمات و شناسایی و تحلیل شکاف های موجود بین انتظارات و ادراکات دریافت کنندگان خدمات می باشد، انجام گرفته ...
-
بررسی تاثیر بانکداری الکترونیک بر ساختار سازمانی در بانک کشاورزی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2009-09-23)امروزه بانکداری الکترونیک امکانات لازم برای سرعت و کارایی بان کها را فراهم آورده است تا از این طریق کارکنان بتوانند خدمات بانکی، فرایندهای بین شعبه ای و بین بانکی در سراسر دنیا و خدمات سخت افزاری و نرم افزاری به مشتریان ...



