دوره 2, شماره 3
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی میزان ملیت گرایی مصرف کنندگان در صنعت لوازم خانگی کوچک در ایران
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2007-09-23)بسیاری از مدیران شرکت های ایرانی از هم اکنون نگران پذیرش ایران در سازمان تجارت جهانی و تحولاتی هستند که در نتیجه این الحاق م یبایست به صورت لاجرم در سازما نهای خود ایجاد نمایند. عامل نگرانی این شرکت ها دو وجه عمده دارد: ...
-
بررسی رابطه بین کیفیت ارتباط کاری با عملکرد و رضایت شغلی فروشندگان و نقش مدل رفتاری ASB در فروش
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2007-09-23)تحقیق حاضر برای نخستین بار در ایران کوشش نموده تا به بررسی رابطه کیفیت ارتباط کاری با عملکرد و رضایت شغلی فروشندگان با بهره گیری از مدل رفتار فروش انطباقی (ASB) بپردازد. همه برنامه ریزی ها و فعالیت های یک کس بوکار با فروش ...
-
طراحی مدل ارزیابی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی بر رفتار مصرف کننده
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2007-09-23)تبلیغات یکی از عوامل حیاتی در موفقیت یک سازمان است، به طوری که تدوین برنام ه های تبلیغاتی بایستی با در نظر گرفتن عوامل تاثیرگذار در فرآیند تصمی م گیری خرید مصرف کننده - از جمله عوامل آمیخته بازاریابی، عوامل محیطی مانند ...
-
ارزیابی رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش محصولات سایپا با استفاده از مدل کانو
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2007-09-23)امروزه همه کوشش هایی که شرکت ها در خصوص افزایش کیفیت محصولات و کسب توان رقابتی به کار می برند بر ای به دست آوردن مشت ریان بیشتر و حفظ آنها و به بیان دیگر هر چه بیشتر وفادار نمودن مشتریان است . این هدف به ویژه برای شرک ت ...



