دوره 11, شماره 31
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
ساختاریابی الگوی مشغولیتها و پیامدهای زندگی غذایی مصرفکنندگان؛ شواهدی از مراجعین فروشگاههای زنجیرهای
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2016-08-22)پژوهش حاضر، در حوزه رفتار مصارف کننده و با محوریت بازاریابی محصولات و مواد غذایی طرح و اجرا شده است. هدف اصلی پژوهش، ساختاریابی و اعتبارسنجی روابط یک الگوی نوین از نوهراسیها و مشغولیتهای غذایی و سبکهای زندگی غذایی به ...
-
مطالعه رضایتمندی مشتری در زنجیرههای تأمین یکپارچه (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاههای زنجیرهای رفاه استان کرمانشاه)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2016-08-22)در دهه گذشته زنجیرههای تأمین یکپارچه و ایجاد انواع یکپارچگیها در زنجیره تأمین از جهات بسیاری مورد پژوهش بسیاری از پژوهشگران قرار گرفتهاند. موفقیت هر زنجیره تأمینی در نهایت توسط مشتریان آن تعیین میشود. با توجه به نیازهای ...
-
مطالعه تأثیر قابلیتهای بازاریابی بر مزیت رقابتی و عملکرد تجاری شرکتهای بیمه (مطالعه تطبیقی بیمههای تأمین اجتماعی و خدمات درمانی)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2016-08-22)با توجه به نیاز شدید مؤسسات بیمهگذار به کسب مزیت رقابتی، پژوهش حاضر در پی بررسی رابطه بین قابلیتهای بازاریابی و مزیت رقابتی با عملکرد سازمانی بوده است. پژوهش از نظر ماهیت و هدف، کاربردی؛ از نظر نوع دادههای گردآوری شده، ...
-
رابطه مدیریت ارتباط با مشتری، کیفیت خدمات و رضایت استفاده کنندگان در سازمان های خدماتی (بررسی موردی خانه سالمندان)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2016-08-22)سنجش کیفیت در سازمانهای خدماتی، سنجشی است از این که تا چه اندازه، خدمت ارائه شده انتظارات مشتریان را برآورده میسازد. آگاهی از مفهوم کیفیت خدمت و تلاش برای بهبود آن، به ارائۀ خدمات با کیفیت منجر شده و از طریق افزایش سطح ...
-
بررسی اثر تعدیلی ریسک ادراک شده و آگاهی مشتری از محصول، بر رابطه بین رضایت مشتری با تمایل به خرید در تجربه یک محصول جدید
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2016-08-22)هدف این پژوهش بررسی تاثیر تعدیلی ریسک ادراک شده و آگاهی مشتری از محصول بر رابطه بین رضایت مشتری با تمایل به خرید در تجربه یک محصول جدید است. با بهرهگیری از روش آزمایشی با طرح عاملی۲×۲، (که هر یک از متغیرهای تعدیلگر آگاهی ...



