مرور دوره 7, شماره 3 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 10 از 10
- 
تحلیل تغییرات ساختاری بخشهای مشتریان با روش ترکیبی خوشه-بندی و قوانین انجمنی (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2015-09-23)بخشبندی مشتریان یکی از مباحث اصلی و کلیدی در مطالعات مدیریت ارتباط با مشتری محسوب میشود. یکی از چالشهای مهم در بخشبندی مشتریان، ناپایداری و تغییرات بخشهای مشتریان در طول زمان است. تغییرات بخشها را میتوان در دو دستة ...
 
- 
مطالعۀ رابطۀ بین هوش کسبوکار، جذابیت و قابلیتهای درونی بانک با رقابتپذیری آنها (مورد مطالعه: بانکهای دولتی استان ایلام) (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2015-09-23)هدف این تحقیق مطالعة رابطة بین هوش کسبوکار، جذابیت و قابلیتهای درونی بانک با رقابتپذیری آنهاست. روش تحقیق، توصیفی و از نوع همبستگی- مدل معادلات ساختاری بوده است. جامعة آماری تحقیق 1800 نفر است که شامل تمام مدیران و ...
 
- 
تدوین مدلی بومی برای بهبود عملکرد صادراتی شرکت های ایرانی در بازار مصالح ساختمانی عراق (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2015-09-23)بازار عراق پتانسیل بالایی برای فروش محصولات شرکتهای ایرانی دارد و برای استفاده از فرصتهای صادراتی این کشور باید اقدامات لازم انجام گیرد. خرابیهای ناشی از جنگ در کشور عراق به بازسازی نیاز دارد که برایناساس فرصتهای ...
 
- 
ارائة مدلی برای بررسی تأثیر عوامل مربوط به ارتباطات بازاریابی/ رسانه بر پذیرش تبلیغات موبایلی (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2015-09-23)تبلیغات و ابزارهای تبلیغ همگام با پیشرفتهای فناورانه، به سمت تعاملات فردبهفرد رفته است و با افزایش استفاده از خدمات موبایلی، تبلیغات از طریق موبایل به مهمترین و تأثیرگذارترین فعالیتهای بازاریابی تبدیل شده است. از اینرو، ...
 
- 
اثر هویتسازی برند بر اقدامهای ضدبرند با میانجیگری عشق به برند و حسادت به برند (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2015-09-23)هدف تحقیق حاضر بررسی اثر هویتسازی برند بر اقدامهای ضدبرند از جانب مشتری با میانجیگری عشق به برند و حسادت به برند است. تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر روش گردآوری، توصیفی- پیمایشی است. جامعة آماری تمام مشتریان ...
 
- 
بررسی تأثیر عوامل شخصیتی مؤثر بر اعتیاد به خرید با اثر تعدیلگری چشموهمچشمی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه سمنان) (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2015-09-23)یکی از بخشهای رفتار مصرفکننده که کمتر به آن پرداخته شده است، خریدهای وسواسگونه، چشموهمچشمی و بهدنبال آن اعتیاد به خرید است. هدف پژوهش حاضر، بررسی تأثیر ویژگیهای شخصیتی بر خرید وسواسی، تأثیر خرید وسواسی بر اعتیاد به ...
 
- 
تحلیل رابطۀ ناهمسانی های شناختی پس از خرید با درگیری های ذهنی مصرف کننده درمورد محصول (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه اصفهان) (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2015-09-23)پژوهش حاضر به مطالعة رابطة بین ناهمسانی شناختی و درگیری ذهنی مصرفکننده درمورد محصول پرداخته است. این پژوهش از نوع توصیفی- پیمایشی است. جامعة آماری پژوهش شامل دانشجویان دانشگاه اصفهان در سال تحصیلی 1391- 1392 میشود. حجم ...
 
- 
بررسی الگویی کمی از اثر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر چابکی سازمانی (مورد مطالعه: مراکز آموزشی خصوصی) (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2015-09-23)تفکر بازاریابی باید به سمت چشماندازهای جدید بازاریابی حرکت کند و امروزه این نیاز بهشدت احساس میشود. شواهد زیادی نشان میدهند بازاریابی باید چندکارکردی و میانرشتهای شود. از اینرو، باید بیش از گذشته بر نیروی انسانی و ...
 
- 
شبیه سازی اثر سیاست های خلق مشترک دانش در طول زنجیرۀ تامین بر عملکرد توسعۀ محصول سازمان با استفاده از رویکرد پویایی سیستمی (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2015-09-23)تصمیمها و سیاستهای شرکا در طول زنجیرة تأمین دربارة چگونگی تأمین و تخصیص منابع به انواع فعالیتهای نوآوری و خلق مشترک دانش ایستا نیست و برای کسب مزیت رقابتی پایدار، سازمان و شرکای آن باید بهطورمستمر ...
 
- 
بررسی تاثیر عوامل زمینه ای بر اثربخشی جایگذاری برند در فیلمهای سینمائی (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2015-09-23)یکی از روشهای نوین در تبلیغات، جایگذاری برند در انواع رسانهها بهویژه فیلمهای سینمایی است. هدف از این پژوهش، بررسی تأثیر عوامل زمینهای بر اثربخشی جایگذاری برند است که شامل دو عامل قصد خرید و یادآوری میشود. پژوهش حاضر ...
 



