مرور دوره 7, شماره 4 بر اساس عنوان

در حال نمایش موارد 1 - 10 از 10

  • ارائه چارچوب جامع پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از روش فراترکیب 

    مانیان, امیر؛ رونقی, محمد حسین (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2015-12-22)
    فناوری اطلاعات بزرگ‌ترین نوآوری عصر جدید محسوب می‌شود، زیرا تأثیرهای اجتماعی، اقتصادی و علمی اثربخشی داشته است. بازاریابی اینترنتی جنبه‌های فنی و خلاقانة اینترنت مانند طراحی، توسعه، تبلیغات و فروش را درهم می‌آمیزد. این ...

  • از انگیزه‌های گردشگران اروپایی تا انتخاب مقصد سفر (مورد مطالعه: ایران) 

    میرزائی, روزبه؛ نصیری, حکیمه؛ میرا, سید ابوالقاسم (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2015-12-22)
    با توجه به ارتباط انگیزه‌های گردشگری با انتخاب مقصد سفر، کسب دانش در زمینة پیش‌بینی الگوهای آتی رفتار سفر گردشگران نقش حیاتی دارد. هدف این پژوهش تحلیل عوامل انگیزشی مؤثر بر تصمیم‌گیری گردشگران اروپایی در انتخاب ایران ...

  • بخشبندی دوهدفه مشتریان با استفاده از داده‌کاوی (مورد مطالعه: شرکت سیما چوب) 

    بهنامیان, جواد؛ عسگری, راضیه (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2015-12-22)
    در بازارهای رقابتی امروزی، با گرایش شرکت‌ها به سمت مشتری‌مداری، مدیریت ارتباط با مشتری نیز پیچیده‌تر شده است. پرسش اصلی مطرح‌ در این زمینه، چگونگی شناسایی مشتریان کلیدی و سودآور شرکت است. به‌این‌منظور، شرکت‌ها کوشیدند تا ...

  • بررسی تاثیر ادراک از خلاقیت پیامک‌های تبلیغاتی بر نگرش و واکنش مصرف‌کنندگان 

    زارعی, عظیم؛ دهقانی سلطانی, مهدی؛ فارسی زاده, حسین؛ غلامزاده, رسول (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2015-12-22)
    در عصر فناوری ‌اطلاعات و ارتباطات، نگرش مصرف‌کنندگان به ادراک از خلاقیت پیامک‌های تبلیغاتی، یکی از موضوعات مطرح در حوزة بازاریابی است و هنوز شناخت چندانی دربارة آن وجود ندارد. هدف این پژوهش، بررسی تأثیر ادراک از خلاقیت ...

  • بررسی تأثیر عوامل آنی‌گرایی خریدار و عوامل درون‌ فروشگاهی بر خرید آنی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای 

    نیکبخت, محمدجواد؛ مشبکی, اصغر؛ خداداد حسینی, سیدحمید (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2015-12-22)
    مطالعة حاضر تأثیر عوامل درون‍فروشگاهی (محرک بیرونی) و آنی‍گرایی در رفتار خریدار (محرک درونی) را برای خرید آنی بررسی کرده است. برای برازش مدل از روش تحلیل مسیر و برای بررسی وضعیت فرضیه‌های تحقیق از مدل‍یابی ساختاری استفاده ...

  • بررسی رابطۀ بین ارزش ویژۀ مشتری و عملکرد گروه هتل‌های بین‌المللی پارسیان 

    آقازاده, هاشم؛ خانلری, امیر؛ اکبرپور, هاله (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2015-12-22)
    تحقیق حاضر با هدف بررسی رابطة عوامل ارزش ویژة مشتری با عملکرد گروه هتل‌های پارسیان صورت گرفت و سه عامل ارزش ویژه، ارزش ویژة برند و ارزش ویژة ارتباط، متغیرهای ارزش ویژة مشتری معرفی شده‌اند. این تحقیق از نظر هدف کاربردی و ...

  • تاثیر انصاف قیمتی ادراک‌شده بر وفاداری، تمایل به پرداخت و رفتارهای شکایتی و تلافی‌جویانه مشتریان (مورد مطالعه: صنعت خدمات اینترنت پرسرعت) 

    نظری, محسن؛ اشکانی, مهدی؛ هزاوه حصار مسکن, بابک (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2015-12-22)
    انصاف قیمتی و تأثیر آن بر رفتار مصرف‌کننده از جمله مسائل مهم در قیمت‌گذاری سازمان‌هاست که ممکن است تأثیرهای مهمی بر ادراک مصرف‌کنندگان از سازمان داشته باشد. در این پژوهش، ضمن بررسی تأثیر ویژگی‌های شناختی بر انصاف قیمتی ...

  • تأثیر نوآوری بر قصد خرید الکترونیکی با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری 

    نادری بنی, محمود؛ ادیب زاده, مرضیه؛ دهقانی قهنویه, عادله (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2015-12-22)
    در سال‌های اخیر، خرید الکترونیکی افزایش یافته است. افرادی که از این کانال ارتباطی برای بازاریابی و فروش کالاها استفاده می‌کنند، دریافته‌اند مصرف‌کنندگان فقط به تحویل به‌موقع کالاها توجه نمی‌کنند، بلکه آنها به‌دنبال محصولاتی ...

  • شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر خلاقیت تبلیغات تلویزیونی در ایران 

    انصاری, منوچهر؛ شریفی, مهدی؛ انصاری, نفیسه (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2015-12-22)
    هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر ابعاد چهارگانۀ مدل استالفوت و یو، بر خلاقیت آگهی­های تلویزیونی از نظر کارگردانان و ایده­پردازان تبلیغات در ایران بود که با روش پیمایشی- تبیینی انجام گرفت؛ بنابراین، 90 نفر متخصص تبلیغات از میان ...

  • مدلی برای تبیین هوشمندی در شرکت‌های هولدینگ 

    اسدزاده, عبداله؛ رحمان سرشت, حسین (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2015-12-22)
    با توجه به نقش کلیدی بنگاه‌های مادر در هدایت کسب‌وکارهای تابعه و حجم عظیم سرمایه‌های تحت مدیریت، اشراف بر تحولات محیط بیرونی در کنار درک کافی از کسب‌وکارهای تابعه نقش تعیین‌کننده‌ای در موفقیت کلی گروه دارد. درنتیجه، این ...