ارائه چارچوب جامع پیاده سازی بازاریابی اینترنتی با استفاده از روش فراترکیب
(ندگان)پدیدآور
مانیان, امیررونقی, محمد حسیننوع مدرک
Textمقاله علمی پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
فناوری اطلاعات بزرگترین نوآوری عصر جدید محسوب میشود، زیرا تأثیرهای اجتماعی، اقتصادی و علمی اثربخشی داشته است. بازاریابی اینترنتی جنبههای فنی و خلاقانة اینترنت مانند طراحی، توسعه، تبلیغات و فروش را درهم میآمیزد. این پژوهش با هدف ارائة چارچوبی جامع برای پیادهسازی بازاریابی اینترنتی انجام گرفت. با استفاده از روش فراترکیب، بیش از 450 مقاله در حوزة بازاریابی اینترنتی ارزیابی شد که با استفاده از تحلیل محتوا ابعاد و کدهای مربوطه استخراج و میزان اهمیت و اولویت هریک با کمک روش کمی آنتروپی شانون تعیین شد. براساس یافتهها، مشخص شد کدهای راهبردهای بازاریابی، اینترنت و تجارت الکترونیک، راهبردهای کسبوکار و رفتار مصرفکنندة آنلاین بیشترین ضریب اهمیت را دارند. درنهایت، پس از طی گامهای پژوهش چارچوب نهایی پیادهسازی بازاریابی اینترنتی ارائه شد.
کلید واژگان
آنتروپی شانونبازاریابی اینترنتی
پیادهسازی
فراترکیب
40. بازاریابی الکترونیک و مجازی،بازاریابی ایمیلی وپیامکی،بازاریابی شبکه ای،بازاریابی مبتنی برابزارهای موبایل و در محیط وب2
شماره نشریه
4تاریخ نشر
2015-12-221394-10-01
ناشر
دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran
سازمان پدید آورنده
دانشیار گروه مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه تهران، تهران، ایراندانشجوی دکتری مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه تهران، تهران، ایران
شاپا
2008-59072423-5091
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
بازاریابی کارآفرینانه کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت فناوری اطلاعات با رویکرد نظریه زمینه ای کلاسیک
سیدجوادین, سیدرضا؛ مقیمی, سیدمحمد؛ سیدامیری, نادر (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2015-03-21)کسبوکارهای کوچک و متوسط، ویژگیهایی دارند که آنها را از کسبوکارهای بزرگ مجزا میکند. یکی از این ویژگیها مربوط به بازاریابی است؛ بهطوریکه مهارت اندک بازاریابی در کسبوکارهای کوچک، اغلب به سطوح پایینتر عملکرد، ریسکهای ...
-
نقش مسئولیت اجتماعی شرکت ها در تصمیم خرید مصرف کنندگان بازار در حال اشباع شرکت های موادغذایی
اسماعیل پور, رضا؛ دوستار, محمد؛ سلطانی, شیما (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2014-12-22)از تکنیکهای مؤثر در عصر حاضر و در بازارهای درحال اشباع، با توجه به اهداف بازاریابی ارزشمحور، توسعة مفهوم مسئولیت اجتماعی شرکت در کالبد محصولات و خدمات است. هدف پژوهش حاضر، بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر نحوة ...
-
بررسی پذیرش تبلیغ دین در جامعه مذهبی با ابزار بازاریابی
رضائی, حامد (دانشگاه امام صادق علیه السلامImam Sadiq University, 2020-03-20)یکی از عرصههایی که بازاریابی در آن ورود کرده است، عرصه تبلیغات دینی است. دانشمندان مسیحی با محوریت کلیسا، تلاش کردهاند تا بهمنظور رشد و توسعه جامعه مخاطبین خود، از ابزار بازاریابی و مفاهیم آن استفاده کنند. بااینحال ...




