مرور دوره 10, شماره 2 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 8 از 8
- 
تأثیر آمیختۀ بازاریابی داخلی بر گرایش کارآفرینانۀ باشگاههای فرهنگی-ورزشی: نقش میانجی فرهنگ نوآوری و قابلیتهای مدیریت دانش (دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2017-08-23)هدف این پژوهش، بررسی تأثیر آمیختۀ بازاریابی بر گرایش کارآفرینانه، از طریق نقش میانجی فرهنگ نوآوری و قابلیتهای مدیریت دانش در باشگاههای فرهنگی-ورزشی است. این پژوهش بهلحاظ هدف کاربردی و از نظر نحوۀ گردآوری دادهها، توصیفی ...
 
- 
رابطه شبکه های اجتماعی بر عملکرد کسب و کارهای زنان با نقش میانجی هوشیاری کارآفرینانه و تبعیض جنسیتی (دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2017-08-23)چکیده پژوهش حاضر که از لحاظ هدف، کاربردی و از نظر روش جمعآوری دادهها از نوع توصیفی- پیمایشی است به بررسی رابطه شبکههای اجتماعی بر عملکرد کسبوکارهای زنان با نقش میانجی هوشیاری کارآفرینانه و تبعیض جنسیتی پرداخته ...
 
- 
شناسایی ویژگیهای هوش کارآفرینانۀ زنان کارآفرین: مطالعهای کیفی با استفاده از تحلیل محتوای قراردادی (دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2017-08-23)با توجه به اینکه امروزه زنان در عرصههای متنوعی از فعالیتهای اقتصادی وارد شدهاند و در آفرینش کسبوکارهای زیادی ایفای نقش میکنند، شناخت توانمندیها و هدایت استعداد و خلاقیت آنان را میتوان در بهرهبرداری از ظرفیتهای این ...
 
- 
طراحی الگوی برندسازی شهری برای توسعه کارآفرینی (مورد مطالعه: شهرستان گرمی) (دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2017-08-23)برند شهری، دارایی مهمی برای توسعه پایدار شهری بوده و وجه تمایز بین شهرهاست. برندسازی شهر، پدیده ای است که شهرها برای نیل به مزیت رقابتی پایدار در عصر جهانی شدن و بسترسازی برای کارآفرینی، بدان نیاز دارند. هدف اصلی این پژوهش، ...
 
- 
اولویت بندی پیشران های عوامل اثرگذار در راستای توسعه شرکت های دانش بنیان در استان کرمان (دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2017-08-23)هدف تحقیق حاضر شناسایی و اولویت بندی پیشران های عوامل اثرگذار در راستای توسعه شرکت های دانش بنیان می باشد. تحقیق حاضر از نظرهدف کاربردی و از لحاظ نحوه ی گردآوری اطلاعات، توصیفی از نوع پیمایشی می باشد. جامعه آماری تحقیق همه ...
 
- 
شناسایی نقش مرشد در راه اندازی کسب و کارهای جدید در شتابدهنده ها. (دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2017-08-23)کلیه کارآفرینان قبل و پس راه اندازی کسب و کار با چالش های بسیاری روبه رو می شوند و مرشدها نقش موثری در ارتقای توانمندی های آنان برای مقابله با این مشکلات ایفا می نمایند. از این رو هدف اصلی این پژوهش شناسایی نقش های مرشدها ...
 
- 
طراحی برنامه مرشدی در کسب و کار: انتخاب متربی شایسته (دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2017-08-23)راهاندازی و مدیریت کسبوکار جدید نیازمند شناخت و توسعه شایستگیها و مهارتهای خود، بازار و مشتریان است. برنامهمرشدیکسبوکار در راستای توسعه شایستگیهای کارآفرینان است. در این برنامه انتخاب متربی شایسته نقش اصلی و محوری ...
 
- 
ارائه الگوی تعیین و استقرار اثربخش استعداد کارآفرینانه با رویکرد فراترکیب (دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2017-08-23)امروزه کارآفرینی در اقتصاد کشورها به عنوان یک مزیت رقابتی شناخته می شود. پژوهش حاضر با هدف ارائه الگوی تعیین و استقرار اثربخش استعداد کارآفرینانه با رویکرد فراترکیب انجام شده است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و روش فراترکیب ...
 



