دوره 11, شماره 21
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
چابکی بازاریابی خدمات، مفهوم پردازی و توسعه مقیاس
(دانشگاه یزدYazd University, 2019-08-23)بازاریابی در کنار مفاهیمی مثل رقابت و چابکی از موضوعات چالشی در حوزه خدمات است که همواره مد نظر صاحبنظران میباشد. از آن جا که حفظ و نگهداشت مشتریان به چگونگی برآورده شدن انتظارات آنان از سوی شرکتها بستگی دارد، سنجش دقیق ...
-
بررسی کارکرد مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس شناخت واکنش مشتریان و ارائه الگوی لازم جهت افزایش فروش (مطالعه موردی؛ شعب موزه – کافه تارمه)
(دانشگاه یزدYazd University, 2019-08-23)هدف این پژوهش بررسی تأثیر ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری بر واکنش مشتری (شامل ابعاد واکنش به قیمت، ترجیح برند، توسعه برند و قصد خرید) در موزه– کافه تارمه و ارائه الگوی مناسب با توجه به نتایج تحقیق میباشد. دوازده فرضیه در ...
-
ارائه الگوی رقابتپذیری در مناطق آزاد تجاری
(دانشگاه یزدYazd University, 2019-08-23)در طول دو دهه اخیر، مدیران شاهد یک دوره تغییرات شگرف جهانی به واسطه پیشرفت در فناوری، جهانی شدن بازارها و شرایط جدید اقتصادی، سیاسی بودهاند. امروزه سازمانها باید به گونهای باشند که با استفاده از مدلهای موجود در رقابتپذیری ...
-
عارضه یابی صادرات بخش کشاورزی ایران
(دانشگاه یزدYazd University, 2019-08-23)هدف پژوهش حاضر عارضهیابی صادرات بخش کشاورزی ایران از طریق مطالعه تطبیقی با کشورهای پیشرودر صادرات محصولات کشاورزی میباشد. از نظر روششناسی این پژوهش مبتنی بر مطالعهی تطبیقی انجام گرفته است. بدین صورت که ابتدا به کاوش و ...
-
ارتقاء عملکرد کسب و کار با بهبود بهرهوری و سودآوری خط تولید
(دانشگاه یزدYazd University, 2019-08-23)با توجه به رقابتیتر شدن محیط تولید در سالهای گذشته، مدیران شرکتهای تولیدی سعی دارند با افزایش بهرهوری و سودآوری، باعث ارتقاء عملکرد کسب و کارشان شوند. در این راستا، نگهداری و تعمیرات نقش مهمی در افزایش کارایی و اثربخشی ...
-
طراحی مدل مدیریت تجربه مشتری خدمات بانکی
(دانشگاه یزدYazd University, 2019-08-23)هدف از این پژوهش طراحی مدل مدیریت تجربه مشتری خدمات بانکی میباشد. روش تحقیق مورد استفاده در این پژوهش از نوع کیفی میباشد. تکنیک مورد استفاده برای گردآوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل دادهها نیز، روش مبتنی بر دادهبنیاد تعیین ...
-
تأثیر جو فروشگاه و سهولت دریافت خدمات بر رفتار خرید مجدد با میانجیگری رضایت مصرف کننده در فروشگاه های خرده فروشی زنجیره ای
(دانشگاه یزدYazd University, 2019-08-23)تحقیق حاضر به دنبال بررسی تأثیر جو فروشگاه و سهولت دریافت خدمات بر رفتار خرید مجدد با میانجیگری رضایت مصرفکنندگان است. اطلاعات میدانی با استفاده از پرسشنامه 44 سوالی در سال 1396 جمعآوری گردیدهاست. جامعه آماری این پژوهش ...
-
تأثیر تقلید برند بر اجتناب از برند تقلیدی: نقش تعدیل گر اخلاق گرایی مصرفکننده
(دانشگاه یزدYazd University, 2019-08-23)با توجه به اهمیت برند در تصمیمگیری مشتریان، رهبران بازار سرمایهگذاری کلانی بر روی برند خود کردهاند و دراین بین، شرکتهای دنبالهرو از برند رهبران بازار تقلید میکنند. مشتریان نیز با تفاوتهای اخلاقی خود واکنشهای متفاوتی ...



