مرور دوره 6, شماره 1 بر اساس تاریخ انتشار

در حال نمایش موارد 1 - 12 از 12

  • برندسازی جهت خلق ارزش مصرف‌کننده در نظام بانکی کشور 

    عباس زاده, حسن؛ عالم تبریز, اکبر؛ ایران دوست, منصور؛ صلواتی, عادل (دانشگاه کردستانUniversity of Kurdistan, 2019-08-23)
    برندسازی به‌عنوان شکل جدیدی از ارتباطات میان مشتریان و بانک‌ها به‌منظور الزام رقابتی و پارادایم غالب در بازاریابی صنعت بانکداری مطرح است. این مفهوم بسیار پویا بوده و علیرغم پژوهش‌های گسترده، هنوز به‌اندازه کافی موردبررسی ...

  • طراحی مدل برندسازی در شرکتهای بیمه بازرگانی ایران با استفاده از رویکرد پژوهش ترکیبی 

    کریمیان, لیلا؛ امیر شاهی, میر احمد؛ حیدرزاده, کامبیز؛ غفاری, فرهاد (دانشگاه کردستانUniversity of Kurdistan, 2019-08-23)
    یکی از چالش های اساسی بازاریابی خدمات این است که ناملموس‌ هستند. شاید به همین دلیل باشد که بازاریابی و فروش خدمات سخت‌تر از کالاها بوده و موفقیت در آن مستلزم به کارگیری استراتژی‌های بازاریابی و برندسازی کارآمدتر و نیز ...

  • تبیین مدل رفتار خرید مصرف‌کننده در انتخاب محصولات لذت‌بخش با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف) 

    ترابی, فاطمه؛ رحیمی نیک, اعظم؛ اسماعیل پور, حسن؛ ودادی, احمد (دانشگاه کردستانUniversity of Kurdistan, 2019-08-23)
    شناخت اندکی درباره رفتار مصرف‌کننده بخصوص رفتار انتخاب مصرف‌کننده در برابر خرید و مصرف محصولات لذت‌بخش از فروشگاههای زنجیره‌ای همواره تخفیف در کشورهای در حال توسعه وجود دارد. هدف پژوهش حاضر طراحی مدل مفهومی رفتار خرید مصرف ...

  • طراحی مدل ارتقای تجربه و پاسخ مشتری با استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی 

    خالوزاده مبارکه, سجاد؛ مانیان, امیر؛ حسنقلی پور یاسوری, طهمورث (دانشگاه کردستانUniversity of Kurdistan, 2019-08-23)
    هدف پژوهش حاضر طراحی مدل ارتقای تجربه و پاسخ مشتری با استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی می باشد. بنابراین شناسایی مقوله هایی که به ارتقای تجربه و پاسخ مشتری منجر می گردد و راهبردهای مورد نیاز در این زمینه از اهداف این ...

  • بررسی تجربه دیجیتالی کاربران بانکداری اینترنتی با استفاده از روش هیوریستیک 

    سیدکباری, بنفشه؛ کیماسی, مسعود؛ عابدی, احسان؛ هندیجانی, رزا (دانشگاه کردستانUniversity of Kurdistan, 2019-08-23)
    گسترش نفوذ بانکداری اینترنتی در کشور، تجربه‏ ی کاربری بانکداری اینترنتی را به یک عامل کلیدی جهت برتری در فضای رقابتی کنونی تبدیل کرده است. از این‏رو ارزیابی تجربه‏ ی کاربری گامی کلیدی در جلب رضایت و وفاداری مشتریان به شمار ...

  • مطالعه‎ مردم‎ نگارانه درک معنای برند ترک (مطالعه موردی منطقه آزاد انزلی) 

    ترکستانی, محمد صالح؛ جاهدی, پدرام (دانشگاه کردستانUniversity of Kurdistan, 2019-08-23)
    اقبال مصرف‎کنندگان ایرانی به محصولات ساخت ترکیه به‎گونه‎ای است که بسیاری‎از تولیدکنندگان ایرانی محصولات خود را ساخت ترکیه و بسیاری‎از فروشندگان ایرانی محصولات ساخت ایران را جنس ترک معرفی می‎کنند. در این شرایط تولیدکنندگان ...

  • طراحی الگوی بازاریابی صادرات محصولات فرهنگی با توجه به رفتار مصرف کننده (مورد مطالعه: تابلونقاشی) 

    تقدیمی, توران؛ مشبکی اصفهانی, اصغر؛ صالحی امیری, رضا؛ نوابخش, مهرداد (دانشگاه کردستانUniversity of Kurdistan, 2019-08-23)
    امروزه صادرات و بویژه بخش بازاریابی در این حوزه به عنوان عامل برتری و مزیت رقابتی برای کشورهای در حال توسعه و نیز توسعه‌یافته مطرح شده است. از طرفی صادرات محصولات فرهنگی به عنوان محصولاتی که می‌تواند معرف سیمای واقعی و ...

  • سخن سردبیر 

    پدیدآور نامشخص (دانشگاه کردستانUniversity of Kurdistan, 2019-08-23)
    سخن سردبیر تحقیقات جدید نشان می دهد که مصرف کنندگان باید بیشتر طرفدار برند باشند تا محصولات تولید شده. چرا که تحولات جدید در بازارها، شرایطی را بوجود آورده است که مصرف کننده وفادار، به سختی یافت می شود. لذا برندهای موفق ...

  • پدیدارشناسی رفتار خرید شب عید زنان در نوروز باستانی ایرانیان 

    شیرخدائی, میثم؛ کردناییج, اسدالله؛ خلیلی پالندی, فرشته (دانشگاه کردستانUniversity of Kurdistan, 2019-08-23)
    خرید کردن یکی از ابزارهای ضروری در تأمین نیازهای اولیه و ارضای نیازهای روانی است. هدف این مطالعه، فهم خرید شب عید در زنان است که منظور آن کسب درک و بینش عمیق‌تر و غنی‌تر درباره این پدیده می باشد. از اینرو توجه به رفتار ...

  • تحلیل محتوای پژوهش‌های مدیریت فروش و رفتار مصرف‌کننده ورزشی در ایران 

    قاسمی, حمید؛ عسگرشمسی, میثم (دانشگاه کردستانUniversity of Kurdistan, 2019-08-23)
    هدف این پژوهش، تحلیل محتوای ﭘﮋوﻫﺶ‌ﻫﺎی مدیریت فروش و رفتار مصرف کننده ورزشی در نشریات مدیریت ورزشی ایران می‌‌باشد. نوع پژوهش، آمیخته ی مبتنی بر تحلیل محتوا است. نمونه‌ی آماری کل‌شمار و شامل، ﻣﻘﺎﻻت نشریات علمی- پژوهشی ایران ...

  • ارائه الگوی مفهومی برای تبین بازاریابی کمیابی با تا کید بر اصالت برند در رفتار خرید آنلاین 

    پوراسدالهی, خاطره؛ سعیدنیا, حمیدرضا؛ علی پور درویشی, زهرا (دانشگاه کردستانUniversity of Kurdistan, 2019-08-23)
    مصرف کنندگان همواره در جستجوی بازارهایی هستند که بتواند نیازهای خود را به بهترین شکل برآورده ساخته و کالا و خدمات با کیفیت خریداری کنند. همچنین با پیشرفت هایی که در زمینه فنآوری اطلاعات صورت گرفته، این موضوع باعث پیدایش و ...

  • استخراج شبکه تداعیات ذهنی افراد به برندهای خودروساز چینی با استفاده از تکنیک استعاره‌های استخراجی زالتمن(زیمت) 

    دهدشتی شاهرخ, زهره؛ بشیرپور, مهدی (دانشگاه کردستانUniversity of Kurdistan, 2019-08-23)
    برندهای خودروساز چینی در سال‌های اخیر رشد زیادی در بازار ایران داشته‌اند و سهم از بازار آن‌ها افزایش‌یافته است، در این تحقیق هدف محققین این بوده است که دریابند چه تداعیاتی در ذهن مخاطبان نسبت به برندهای خودروساز چینی وجود ...