مرور دوره 26, شماره 2 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 9 از 9
- 
الگوی شکل گیری نوآوری اجتماعی در جهاد سازندگی (دانشگاه جامع امام حسین علیه السلامImam Hussein University, 2018-06-22)محققان حوزه نوآوری معتقدند که نوآوری دیگر تنها ساختار اقتصادی یا فرایند فنی نیست و آن را میتوان در قواره پدیدهای اجتماعی دانست. جهاد سازندگی نیز یکی از نهادهای نوظهور انقلاب اسلامی است که توانست در روندی ...
 
- 
بررسی عوامل مؤثر بر مسئولیتپذیری اجتماعی شرکتها از دیدگاه اسلامی (دانشگاه جامع امام حسین علیه السلامImam Hussein University, 2018-06-22)هدف این پژوهش، بررسی عوامل مؤثر در مسئولیتپذیری اجتماعی شرکتها از دیدگاه اسلامی با روش FANP است. مسئولیتپذیری اجتماعی شرکت از دیدگاه اسلامی به اهمیت ابعاد اسلامی در مسئولیت اجتماعی آنان اشاره دارد. در این راستا، ابتدا ...
 
- 
تبیین ابعاد منزلت کارکنان مبتنی بر دیدگاههای مقام معظم رهبری(حفظه الله) (دانشگاه جامع امام حسین علیه السلامImam Hussein University, 2018-06-22)یکی از نیازهای اصلی بشر نیاز او به احترام و داشتن منزلت است. همچنین یکی از ریشههای به وجود آمدن مشکلات روانی و اخلاقی در سازمانها و کاهش انگیزه، رضایت و تعهد کارکنان، مسائلی مانند بیاحترامی در روابط بین مدیران و زیردستان ...
 
- 
سخن سردبیر (دانشگاه جامع امام حسین علیه السلامImam Hussein University, 2018-06-22)در فرهنگ و آیین ملل مختلف ، برخی رویدادها و مناسبتها هستند که نقطه عطف تاریخی و هویتبخش تمدن آنها محسوب میشوند؛ لذا مقدس شمرده شده و تبدیل به نماد آن فرهنگ و تمدنگردیده و همه ساله با برنامهای شکوهمند، آن رویداد تاریخی ...
 
- 
شناسایی مؤلفههای الگوی آموزش و تربیت اسلامی مدیران نهادی در ایران (دانشگاه جامع امام حسین علیه السلامImam Hussein University, 2018-06-22)امروزه نیروی انسانی مهمترین سرمایه سازمانی است و مدیران به دلیل جایگاه سازمانی و قدرت و نقش اساسی که در موفقیت یا شکست سازمان دارند، از اهمیت مضاعفی نسبت به دیگر سرمایههای انسانی برخوردارند. آموزش و بهسازی ...
 
- 
طراحی الگوی مفهومی عوامل پیش برنده و بازدارنده مشارکت شهروندی در نهجالبلاغه (دانشگاه جامع امام حسین علیه السلامImam Hussein University, 2018-06-22)مشارکت شهروندی محصول دموکراسی در دوران جدید و به رسمیت شناختن حق حاکمیت یکایک انسانها در تعیین سرنوشت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی خویش است. این در حالی است که بر اساس آموزههای اسلامی، مشارکت مردم جزء دکترین و اندیشههای ...
 
- 
عوامل تأثیرگذار بر برندسازی اسلامی (دانشگاه جامع امام حسین علیه السلامImam Hussein University, 2018-06-22)هدف این پژوهش شناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر برندسازی اسلامی در صنایع ایران به منظور ارائه چارچوبی مفهومی برای ورود به بازارهای جهانی است. روش پژوهش از نوع ترکیبی اکتشافی است که پیدرپی در دو بخش کیفی و کمی انجام شده است. ...
 
- 
چکیده انگلیسی (دانشگاه جامع امام حسین علیه السلامImam Hussein University, 2018-06-22)This research is intended to identify and assess the factors affecting Islamic brandy in Iranian industries in order to present a conceptual framework for attending the global markets. The research follows an exploratory ...
 
- 
چکیده عربی (دانشگاه جامع امام حسین علیه السلامImam Hussein University, 2018-06-22)هدف هذه الدراسة هو الإعتراف و بحث الأسباب المفعولة علی بناء علامة التجارة الإسلامیّة فی صنائع إیران لأجل تقدیم النطاق المدلولی للدخول إلی الأسواق العالمیة. إنّ منهج الدراسة من ضرب التلفیقی الإکتشافیّ الذی تمّ به توالیاً ...
 



