مرور دوره 6, شماره 4 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 9 از 9
-
ارائة مدلی جهت تبیین ارزش ویژۀ برند مقاصد گردشگری (مطالعۀ موردی: شهر اصفهان)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2014-12-22)هدف پژوهش حاضر ارائة مدلی برای تبیین ارزش ویژة برند مقصد گردشگری اصفهان است. جامعة آماری پژوهش گردشگران خارجی است که در آبانماه 1392 به شهر اصفهان سفر کردهاند. از این جامعة نامحدود، نمونهای به حجم 200 نفر انتخاب شد. ...
-
بررسی تأثیر جامعۀ برند در ویژگی های برند
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2014-12-22)هدف از پژوهش حاضر بررسی تأثیر جامعة برند در ویژگیهای برند است. مدل این پژوهش با استفاده از متغیرهای شناسایی و تعیین هویت جامعة برند، تعهد به جامعة برند، شناسایی و تعیین هویت برند، تعهد به برند، دلبستگی به برند و شباهت ...
-
بررسی رابطة بازاریابی کارآفرینانه و عملکرد بازاریابی از طریق نوآوری ( مطالعة موردی: شرکتهای فعال در سه صنعت اتوماسیون صنعتی، مخابرات و ارتباطات، رایانه و تجهیزات دیجیتال)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2014-12-22)این پژوهش تأثیر بازاریابی کارآفرینانه را در نوآوری، با درنظرگرفتن اثر تعدیلگری دو عامل گرایش به یادگیری و ساختار سازمانی، بررسی میکند و رابطة بین نوآوری و عملکرد بازاریابی را در قالب الگوی مورد نظر پژوهش میسنجد. جامعة ...
-
بررسی رابطة یادگیری سازمانی و عملکرد مالی از طریق فرایند نوآوری در شرکتهای صنعتی گلپایگان
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2014-12-22)اگرچه یادگیری سازمانی اغلب هدف قلمداد میشود، از دید بسیاری از سهامداران، هدف نهایی بسیاری از سازمانها، بهینهسازی نتایج مالی مانند بهرهوری و سوددهی است. بهکارگیری یادگیری سازمانی و نوآوری از جمله عواملیاند که باعث ...
-
بررسی عوامل موثر و موانع وفاداری الکترونیکی به خدمات بانکداری الکترونیکی در مشتریان بانک های خصوصی در استان گلستان
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2014-12-22)هدف از این مطالعه، شناخت عوامل مؤثر و موانع وفاداری الکترونیکی به خدمات بانکداری الکترونیکی به مشتریان بانکهای خصوصی است. بهاینمنظور، دیدگاه 420 مشتری از شش بانک خصوصی استان گلستان در سال 1390- که از خدمات بانکداری ...
-
بررسی عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران خارجی و نتایج آن و سنجش رضایت آنان از خدمات گردشگری در شهر اصفهان
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2014-12-22): با رشد صنعت گردشگری، اهمیت سنجش رضایت گردشگران، بهمثابة ابزاری برای رشد و ایجاد مزیت رقابتی، مورد توجه قرار گرفته است. گردشگران سفرکرده، قابل اعتمادترین منبع اطلاعاتی برای گردشگران بالقوهاند و میتوانند زبان گویای مقصد ...
-
تأثیر عوامل داخلی شرکت بر عملکرد صادراتی (مطالعۀ موردی: شرکتهای صادرکنندة پسته در تهران)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2014-12-22)شرکتها برای بقا و موفقیت در فعالیتهای صادراتی به شناسایی عوامل مؤثر بر عملکرد صادراتی خود نیازمندند. شناسایی عوامل داخلی، به این سبب که تحت کنترل شرکتها هستند، از نظر اقدام به توسعة صادرات، بسیار بااهمیت است. بهمنظور ...
-
مدیریت توسعة صادرات؛ شناسایی و سطحبندی محرکهای صادراتی (مطالعه موردی: صنعت ساخت قطعات خودرو)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2014-12-22)دولتها در جمهوری اسلامی ایران در راستای مدیریت توسعة صادرات، میکوشند با ارائه محرکهای صادراتی در قالبها و شکلهای مختلف و متنوع، زمینههای افزایش صادرات غیر نفتی را فراهم آورند.بهسبب توان بالقوة مناسب ایران در امر ...
-
نقش مسئولیت اجتماعی شرکت ها در تصمیم خرید مصرف کنندگان بازار در حال اشباع شرکت های موادغذایی
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2014-12-22)از تکنیکهای مؤثر در عصر حاضر و در بازارهای درحال اشباع، با توجه به اهداف بازاریابی ارزشمحور، توسعة مفهوم مسئولیت اجتماعی شرکت در کالبد محصولات و خدمات است. هدف پژوهش حاضر، بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر نحوة ...



