• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مدیریت بازرگانی
    • دوره 6, شماره 4
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مدیریت بازرگانی
    • دوره 6, شماره 4
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    ارائة مدلی جهت تبیین ارزش ویژۀ برند مقاصد گردشگری (مطالعۀ موردی: شهر اصفهان)

    (ندگان)پدیدآور
    غفاری, محمدرنجبریان, بهرامفتحی, سعید
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    890.6کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله علمی پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    هدف پژوهش حاضر ارائة مدلی برای تبیین ارزش ویژة برند مقصد گردشگری اصفهان است. جامعة آماری پژوهش گردشگران خارجی است که در آبان‌ماه 1392 به شهر اصفهان سفر کرده‌اند. از این جامعة نامحدود، نمونه‌ای به حجم 200 نفر انتخاب شد. برای گردآوری داده‌های پژوهش، پرسشنامة محقق‌ساخته‌ای طراحی شد. سپس برای بررسی داده‌های پژوهش و آزمون فرضیه‌ها از آمار توصیفی و استنباطی استفاده شد. نتایج پژوهش نشان می‌دهد آگاهی از برند مقصد گردشگری ارزش ادراک‌شده، رضایت گردشگر، تصویر ذهنی مقصد و وفاداری به مقصد گردشگری را به‌طور معنی‌داری تحت تأثیر قرار می‌دهد. همچنین ارزش ادراک‌شده از مقصد گردشگری تأثیر معنی‌داری بر تصویر ذهنی مقصد گردشگری، وفاداری به مقصد گردشگری و رضایت گردشگر دارد. به‌علاوه، رضایت گردشگر تأثیر معنی‌داری بر تصویر ذهنی مقصد گردشگری و وفاداری به مقصد گردشگری دارد. در نهایت تصویر ذهنی مقصد گردشگری، وفاداری به مقصد گردشگری را به‌طور معنی‌داری تحت تأثیر قرار می‌دهد.
    کلید واژگان
    ارزش ویژة برند
    ارزش ویژة برند مقصد گردشگری
    وفاداری به مقصد گردشگری
    31. مدیریت نام و نشان (برند) تجاری

    شماره نشریه
    4
    تاریخ نشر
    2014-12-22
    1393-10-01
    ناشر
    دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
    University of Tehran
    سازمان پدید آورنده
    دانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی (بازاریابی)، دانشکدة علوم اداری و اقتصاد، دانشگاه اصفهان، اصفهان، ایران
    استاد بازاریابی گروه مدیریت، دانشکدة علوم اداری و اقتصاد، دانشگاه اصفهان، اصفهان، ایران
    دانشیار مدیریت مالی گروه مدیریت، دانشکدة علوم اداری و اقتصاد، دانشگاه اصفهان، اصفهان، ایران

    شاپا
    2008-5907
    2423-5091
    URI
    https://dx.doi.org/10.22059/jibm.2014.51778
    https://jibm.ut.ac.ir/article_51778.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/258536

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب