مرور دوره 6, شماره 4 بر اساس موضوع

در حال نمایش موارد 1 - 20 از 49

    موضوع
    10. مدیریت صادرات، واردات و مبادلات و تفاهم نامه های بین المللی [2]
    14. اخلاق و مسئولیت اجتماعی در موسسات تجاری [1]
    16. توسعه مفهوم و فرهنگ بازارگرایی و مشتری مداری در سازمان های تولیدی و خدماتی [1]
    17. تحلیل نظریات و الگوهای نوین بازاریابی مصرف کننده و صنعتی [1]
    18. مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی و بین المللی [2]
    21. تحلیل و توسعه فرایندهای بازاریابی و مدیریت بازار [1]
    24. توسعه کیفیت خدمات، رضایتمندی و وفاداری مشتریان [3]
    25. تحلیل رفتار و روانشناسی مصرف کنندگان و فرایند تصمیم گیری خرید [1]
    28. مدیریت تبلیغات، ترفیعات فروش و ارتباطات یکپارچه بازاریابی [1]
    31. مدیریت نام و نشان (برند) تجاری [2]
    35. کاربرد تکنیک های تحلیلی، مدلسازی و شبیه سازی فعالیت های بازارابی [1]
    41. بازاریابی آینده نگر، بازاریابی فرافرهنگی، بازاریابی پنهان، بازاریابی در محیط بازی و فیلم. [1]
    ارزش ارزیابی‌شده [1]
    ارزش ویژة برند [1]
    ارزش ویژة برند مقصد گردشگری [1]
    ارزیابی عملکرد [1]
    استان گلستان [1]
    بازار اشباعشده [1]
    بازاریابی کارآفرینانه [1]
    بانک‌های خصوصی [1]