مرور دوره 5, ویژه نامه نخستین کنفرانس ملی بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 8 از 8
- 
بررسی ادراک مشتریان از زمان انتظار در سیستم تلفن بیمه (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2016-02-20)این پژوهش با استفاده از روش تحقیق توصیفی–پیمایشی و با هدف کاربردی و بهکارگیری پرسشنامه جهت جمعآوری دادهها به بررسی عوامل مؤثر بر ادراک مشتریان از زمان انتظار در سامانههای تلفن بیمه پرداخته است. در این تحقیق بهمنظور ...
 
- 
بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد کیفیت رابطه از دیدگاه مشتریان صنعت بیمه ایران (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2016-02-20)سازمانها برای حفظ خود در عرصه رقابت باید مشتریان کلیدی و سودآور خود را در کانون توجه قرار دهند. یکی از فنونی که در این راستا به سازمانها کمک میکند، مدیریت ارتباط با مشتری است که باعث تقویت رابطه با مشتریان میگردد. هدف ...
 
- 
تبیین اثر هوش ساختاری- سازمانی بر کسب مزیت رقابتی: نقش میانجی هوش رقابتی (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2016-02-20)دنیای چالشبرانگیز و رقابتی کسبوکارهای امروزی مدیران را وادار میسازد تا ارزیابی نمایند چه عواملی بر تداوم و موفقیت هر چه بیشتر سازمان تأثیر میگذارند. هدف این پژوهش بررسی میزان تأثیر هوش ساختاری-سازمانی بر کسب مزیت رقابتی ...
 
- 
تخمین تابع تقاضای بیمه عمر در ایران (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2016-02-20)بیمه یک نیاز اساسی در جهت پیشرفت اقتصادی جامعه است و بیمه عمر بهعنوان یکی از شاخصهای اقتصادی جوامع پیشرفته و در حال پیشرفت از مهمترین انواع رشتههای صنعت بیمه است که لازم است کشورها تحقیقات بیشتری در این زمینه انجام ...
 
- 
رضایت مشتری، عملکرد مالی و ارزش ایجادشده برای سهامداران در شرکتهای بیمه (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2016-02-20)شرکتهای بیمهای با عملکرد برتر منجر به رضایت مشتری میگردند که جلب رضایت مشتری به عنوان مهمترین چالش برای مدیران ارشد و سهامداران محسوب میشود. این پژوهش به بررسی تأثیر رضایت مشتری بر ارزش ایجادشده برای سهامداران در ...
 
- 
شناسایی و غربالگری چالشهای پیشروی شبکه فروش در صنعت بیمه و ارائه راهکارها با استفاده از شیوه دلفی فازی (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2016-02-20)شبکه فروش بهعنوان اهرم بازاریابی و بازوی اجرایی صنعت بیمه از اهمیت بالایی در موفقیت این صنعت در نقطه تماس با مشتری برخوردار است، لذا شناسایی، غربالگری چالشها و ارائه راهکارهای مناسب جهت اقدام مقتضی در این بخش ضروری است. ...
 
- 
نقش بازاریابی خیرخواهانه برجذب مشتریان در صنعت بیمه با تبیین نقش میانجی متغیرهای توجه به سود مشتری و توجه به رفاه جامعه (مورد مطالعه: شعب بیمه ایران در شهر ایلام) (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2016-02-20)هدف پژوهش حاضر نقش بازاریابی خیرخواهانه برجذب مشتریان در صنعت بیمه با تبیین نقش میانجی متغیرهای توجه به سود مشتری و توجه به رفاه جامعه است. روش تحقیق، توصیفی و از نوع همبستگی است. جامعه آماری تحقیق حاضر، شامل مشتریان شعب ...
 
- 
پیادهسازی بازاریابی داخلی بهعنوان یک استراتژی جهت بهبود عملکرد شرکتهای بیمه (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2016-02-20)ابتکارات بازاریابی و استراتژی بازاریابی نهتنها باید بر توزیع خارجی تولید منابع و نام تجاری تمرکز داشته باشد، بلکه همزمان باید توجه یکسانی به منابع داخلی و بازاریابی نام تجاری داخلی داشته باشد. بازاریابی داخلی یکی از ...
 



