• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • تحقیقات بازاریابی نوین
    • دوره 5, ویژه نامه نخستین کنفرانس ملی
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • تحقیقات بازاریابی نوین
    • دوره 5, ویژه نامه نخستین کنفرانس ملی
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    پیاده‌سازی بازاریابی داخلی به‌عنوان یک استراتژی جهت بهبود عملکرد شرکت‌های بیمه

    (ندگان)پدیدآور
    همتی, مریمفیض, داوود
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    389.5کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    ابتکارات بازاریابی و استراتژی بازاریابی نه‌تنها باید بر توزیع خارجی تولید منابع و نام تجاری تمرکز داشته باشد، بلکه هم‌زمان باید توجه یکسانی به منابع داخلی و بازاریابی نام تجاری داخلی داشته باشد. بازاریابی داخلی یکی از ابزارهای اجرای استراتژی در درون سازمان است که متمرکز بر روی کارکنان به‌عنوان اولین مشتریان هر سازمان است. علیرغم اهمیت روزافزون نقش کارکنان در عملکرد سازمان‌ها به‌ویژه سازمان‌های فعال در بخش خدمات، این جنبه‌های بازاریابی در بین تصمیم گیران اهمیت کمتری دارد و توجه زیادی به ارتقای بازاریابی داخلی برای تقویت ابتکارات بازاریابی خارجی نمی‌شود. از صنایع خدماتی در ایران که به‌واسطه خصوصی‌سازی، ابتکارات و رشد شبکه‌های توزیع و فروش رقابت در آن به‌شدت افزایش پیداکرده است، صنعت بیمه است. این مقاله به دنبال این است تا نشان دهد که چگونه بازاریابی داخلی می‌تواند به‌عنوان یک راهبرد در حفظ و کسب مزیت رقابتی در فضای به‌شدت رقابتی شرکت‌های بیمه بکار گرفته شود. در پایان، بر مبنای تحقیقات گذشته، یک مدل مفهومی برای پیاده‌سازی بازاریابی داخلی جهت بهبود عملکرد شرکت‌های بیمه ارائه‌شده است.
    کلید واژگان
    بازاریابی داخلی
    بیمه
    رضایت مشتری
    عملکرد سازمانی

    تاریخ نشر
    2016-02-20
    1394-12-01
    ناشر
    دانشگاه اصفهان
    University of Isfahan

    شاپا
    2228-7744
    URI
    http://nmrj.ui.ac.ir/article_17802.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/158076

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب