مرور دوره 1394, شماره 36 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
- 
بررسی رابطه بین تعهد سازمانی با سبک های مدیریت تضاد کارکنان (دانشگاه علوم انتظامی امین-دانشکده منابع سازمانی, 2015-06-22)امروزه نیروی انسانی به عنوان اصلی ترین دارایی سازمان ها و به عنوان مزیترقابتی آن مطرح است وجود همکاری و همدلی بین این منابع ارزشمند از جمله مهمترین عوامل اساسی برای موفقیت درهمه سازمان ها است. تعارض ...
 
- 
بررسی وضعیت مشتریمداری دفاتر پلیس +10 استان مازندران بر اساس مدل سرو کوال (دانشگاه علوم انتظامی امین-دانشکده منابع سازمانی, 2015-06-22)مدیریت ارتباط با مشتری، تمام مؤلفههایی است که در درون یک سازمان با مشتری، به شیوهای هوشمند در ارتباطند. امروزه شرکتها و سازمانها در دوران اقتصاد مشتریمدار فعالیت میکنند که در این دوران، مشتری حاکم واقعی بازار است و ...
 
- 
ارائه مدلی برای بررسی عوامل توانمندسازی منابع انسانی (دانشگاه علوم انتظامی امین-دانشکده منابع سازمانی, 2015-06-22)پژوهش حاضر بهدنبال ارائه مدلی ترکیبی برای مطالعه توانمندسازی منابع انسانی است. با بررسی ادبیات نظری پژوهش، دو مدل توانمندسازی کانگر و کانانگو و مدل توانمندسازی اسپریتزر بهعنوان مبنای طراحی مدل پیشنهادی انتخاب شدند؛ متناسب ...
 
- 
رابطه بین تعهد سازمانی، فرهنگ سازمانی با سبک رهبری (مورد مطالعه مدیران و کارکنان نیروی انتظامی شهر آمل) (دانشگاه علوم انتظامی امین-دانشکده منابع سازمانی, 2015-06-22)هدف این مطالعه، بررسی رابطه تعهد سازمانی و فرهنگ سازمانی با سبک رهبری مدیران و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان آمل میباشد که روی 160 نفر از مدیران و کارکنان نیروی انتظامی به روش نمونهگیری تصادفی انجام شد. ابزار پژوهش، ...
 
- 
بررسی اثر رهبری مبادلهای بر مدیریت استعداد (مورد مطالعه: سازمان هلال احمر استان یزد) (دانشگاه علوم انتظامی امین-دانشکده منابع سازمانی, 2015-06-22)این پژوهش به بررسی تأثیر سبک رهبری مبادلهای بر ابعاد مدیریت استعداد و شناسایی وضعیت مدیریت استعداد در سازمان هلال احمر استان یزد می پردازد. جامعه آماری این پژوهش را امدادگران جمعیت هلال احمر استان یزد، تشکیل میدهند که ...
 
- 
رویکردهای مؤثر در فرایند یادگیری زدایی سازمانی (دانشگاه علوم انتظامی امین-دانشکده منابع سازمانی, 2015-06-22)با تغییرات سریع و ظهور تکنولوژیهای جدید، حجم زیادی از دانش حول تکنولوژیهای قدیمی جای خود را به دانش جدید میدهد. در صورتیکه سازمانها رویکردهای مؤثری جهت مدیریت دانشهای منسوخ نداشته باشند، آمادگی و چابکی لازم در پذیرش ...
 



