دوره 1394, شماره 29
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
ارزیابی وضعیت مدیریت دانش در سازمان و ارائهی راهکارهایی برای مدیریت آن
(معاونت تربیت وآموزش ناجا, 2015-03-21)چکیده زمینه و هدف: در عصر داناییمحوری، پیادهسازى مدیریت دانش به یکی از وظایف کلیدی سازمانها و ابزاری براى بقا و بالندگى تبدیل شده است .براى پیادهسازى صحیح مدیریت دانش لزوم بهکارگیرى مکانیسمى براى هدایت این تلاشها ...
-
کیفیت دوره های آموزش ضمن خدمت از نظر مدیران و فرماندهان انتظامی
(معاونت تربیت وآموزش ناجا, 2015-03-21)به دلیل جایگاه حساس نظام آموزش ضمن خدمت در توانمند سازی کارکنان نیروی انتظامی و تاثیر متقابل عملکرد کارکنان در استقرار نظم و امنیت داخلی کشور، موضوع آموزش در این سازمان از جایگاه ویژه ای برخوردار است. هدف این پژوهش ارزیابی ...
-
ارزیابی فرهنگ سازمانی با رویکرد تحلیل شکاف فازی (مورد مطالعه: سازمانهای فنی و حرفهای استان یزد)
(معاونت تربیت وآموزش ناجا, 2015-03-21)جهت شناخت سازمان و بررسی رفتار و عملکرد یک سازمان، آگاهی از فرهنگ سازمانی گامی بنیادی و مهم به حساب میآید. بر این اساس پژوهش حاضر به دنبال آن است با استفاده از تحلیل شکاف در محیط فازی ضمن بررسی وضعیت سازمان در ابعاد و ...
-
طراحی مدل ارزیابی عملکرد سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با استفاده از مدل کارت امتیازی متوازن (BSC)
(معاونت تربیت وآموزش ناجا, 2015-03-21)چکیده با توجه به اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب عقیدتی و فرهنگی است بعد از پیروزی انقلاب لازم بود که تمام ارکان جامعه علی الخصوص نیروهای مسلح که به لحاظ آموزش های رژیم سابق چندان با عقاید و ارزش های اسلامی آشنا نبودند، تحت ...
-
تأملی بر نظریه آموزشی انسانگرایانه و دلالتهای آن بر عناصر چهارگانه برنامه درسی،معلم، دانش آموز و محیط آموزشی
(معاونت تربیت وآموزش ناجا, 2015-03-21)چکیده متغیرهای گوناگونی در فرایند آموزش و تدریس دخالت دارند که این متغیرها به طور عمده شامل معلم، یادگیرنده، برنامه درسی و محیط آموزشی می باشند(شعبانی،1382). گوناگونی متغیرها و موضع گیری های متفاوت در خصوص ویژگی های آن ...



