مرور دوره 8, شماره 1 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 7 از 7
- 
پیش بینی عملکرد تحصیلی دانش آموزان آهسته گام بر اساس ویژگیهای شخصیتی، منبع کنترل و انگیزش پیشرفت (انجمن علمی کودکان استثنایی ایران, 2017-03-21)پژوهش حاضر با هدف پیشبینی عملکرد تحصیلی دانشآموزان آهستهگام بر اساس ویژگیهای شخصیتی، منبع کنترل و انگیزش پیشرفت دانشآموز 16 انجام شد. این پژوهش از نوع همبستگی بود. جامعه آماری شامل همه دانشآموزان آهستهگام شهر ورامین بود ...
 
- 
اثربخشی تمرینهای حرکتی ریتمیک بر کارکردهای اجرایی دانش آموزان کم توان ذهنی (انجمن علمی کودکان استثنایی ایران, 2017-03-21)هدف: پژوهش حاضر با هدف تعیین اثربخشی تمرینهای حرکتی ریتمیک بر کارکردهای اجرایی دانش آموزان پسر کمتوان ذهنی انجام شد.روش: این پژوهش یک مطالعهی شبه آزمایشی با طرح پیشآزمون-پسآزمون و ...
 
- 
اثربخشی آموزش برنامه فرزندپروری مثبت بر ارتباط والد ـ فرزند و تنیدگی والدینی دانشآموزان دارای نارسایی توجه (انجمن علمی کودکان استثنایی ایران, 2017-03-21)هدف: پژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی آموزش برنامه فرزندپروری مثبت بر ارتباط والد ـ فرزند و تنیدگی والدینی دانشآموزان دارای نارسایی توجه انجام گرفت. روش: در یک طرح تحقیق شبهآزمایشی با گروه گواه و از نوع طرح دوگروهی ناهمسان ...
 
- 
اثربخشی برنامه مداخله خانواده محور بر پایه مشابه درمانی بر کنترل اضطراب مادر و بهبود شب ادراری در کودکان پیش دبستانی (انجمن علمی کودکان استثنایی ایران, 2017-03-21)پژوهش حاضر با هدف تعیین اثربخشی برنامه مداخله محور بر پایه مشابه درمانی بر کنترل اضطراب مادر و بهبود شبادراری کودکان پسآزمون و گروه شاهد بود. – پیشدبستانی شهر تهران انجام گرفت. روش: این پژوهش، یک مطالعه شبه آزمایشی با طرح ...
 
- 
اثربخشی آموزش تحرک و جهت یابی بر مهارتهای اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان نابینا (انجمن علمی کودکان استثنایی ایران, 2017-03-21)هدف: پژوهش حاضر بهمنظور بررسی اثربخشی آموزش تحرک و جهتیابی بر مهارتهای اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانشآموزان نابینای 12 تا 18 سال انجام شد. روش: روش پژوهش تحقیق شبه آزمایشی با پیشآزمون ...
 
- 
اﺛﺮﺑﺨﺸﯽ آﻣﻮزش ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ ﺑﺮ ﻣﯿﺰان ﺗﻮﺟﻪ و ﺣﺎﻓﻈﻪ ﻓﻌﺎل ﮐﻮدﮐﺎن ﺑﺎ اﺧﺘﻼل ﮐﻢﺗﻮﺟﻬﯽ (انجمن علمی کودکان استثنایی ایران, 2017-03-21)ﻫﺪف: اﯾﻦ ﭘﮋوﻫﺶ ﺑﺎ ﻫﺪف ﺗﻌﯿﯿﻦ اﺛﺮﺑﺨﺸـــﯽ آﻣﻮزش ﺷـــﻨﺎﺧﺘﯽ ﺑﺮ ﻣﯿﺰان ﺗﻮﺟﻪ و ﺣﺎﻓﻈﻪ ﻓﻌﺎل داﻧﺶآﻣﻮزان دﺧﺘﺮ ﺑﺎ اﺧﺘﻼل ﮐﻢﺗﻮﺟﻬﯽ دﺧﺘﺮ ﺑﺎ اﺧﺘﻼل 03 ﺑﯿﺶﻓﻌﺎﻟﯽ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ.روش: ﭘﮋوﻫﺶ ﺣﺎﺿﺮ، ﯾﮏ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﺷﺒﻪآزﻣﺎﯾﺸﯽ ﺑﺎ ﻃﺮح ﭘﯿﺶآزﻣﻮن- ﭘﺲآزﻣﻮن و ﮔﺮوه ...
 
- 
تدوین برنامه ارتقای کیفیت زندگی و بررسی تأثیر آن بر کیفیت زندگی مادران و سازش یافتگی اجتماعی دختران آهستهگام با نشانگان داون (انجمن علمی کودکان استثنایی ایران, 2017-03-21)هدف: پژوهش حاضر با هدف طراحی و تدوین برنامه ارتقای کیفیت زندگی و ارزشیابی اثربخشی آن در کیفیت زندگی مادران و سازش یافتگی اجتماعی دختران آهستهگام با نشانگان داون انجام شد. روش: روش پژوهش شبهآزمایشی با طرح پیشآزمون، پسآزمون ...
 



