مرور دوره 10, شماره 36 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
عملکرد آموزگاران در تهیه و به کارگیری ابزار جمعآوری و ساماندهی اطلاعات در ارزشیابی توصیفی - کیفی
(انجمن مطالعات برنامه درسی ایران, 2015-03-21)هدف پژوهش، بررسی عملکرد آموزگاران در تهیه و بهکارگیری ابزار جمعآوری و ساماندهی اطلاعات در ارزشیابی توصیفی -کیفی است. نوع تحقیق، کاربردی و روش تحقیق کیفی است. جامعه آماری پژوهش، آموزگاران زن مجری ارزشیابی توصیفی پایههای ...
-
تأثیر استفاده از نرم افزارهای آموزشی در تقویت مهارتهای نوشتاری دانشآموزان
(انجمن مطالعات برنامه درسی ایران, 2015-03-21)این پژوهش با هدف بررسی میزان تأثیر استفاده از نرمافزارهای آموزشی در تقویت مهارت نوشتاری دانشآموزان پایه سوم شهر کرمانشاه انجام گرفت. روش این تحقیق با توجه به گروههای مورد مطالعه، تجربی است. از میان جامعه آماری، چهار ...
-
رابطه باورهای معرفتشناختی و جهتگیریهای تدریس معلمان
(انجمن مطالعات برنامه درسی ایران, 2015-03-21)هدف اصلی این تحقیق شناسایی باورهای معرفتشناختی و جهتگیریهای تدریس معلمان دوره متوسطه استان خراسان رضوی (14643=N) که در سال تحصیلی 90-89 مشغول به تدریس بودند و تبیین رابطه بین این باورها و جهتگیریها بود. ...
-
تحلیلی بر کارکرد نظام آموزشی در آموزش و رشد اخلاقی دانش آموزان با محوریت محتوای کتابهای درسی و شیوه تدریس معلمان
(انجمن مطالعات برنامه درسی ایران, 2015-03-21)رشد اخلاقی هدفی است که همواره در تمامی نظامهای آموزشی مورد تأکید است. این مقاله به تحلیل کارکرد نظام آموزشی با محوریت محتوای کتابهای درسی و شیوه تدریس معلمان در رشد اخلاقی اختصاص دارد. روش پژوهش کیفی و برای جمعآوری ...
-
اهداف برنامه درسی مطالعات اجتماعی متناظر با مبانی فلسفی سازگار با آموزههای دینی اسلام و دلالت های آن در عرصه عناصر برنامه درسی
(انجمن مطالعات برنامه درسی ایران, 2015-03-21)اکثر مطالعاتی که در حوزه علوم اجتماعی در سطح جهانی صورت گرفته مبتنی بر مبانی فلسفی غربی و نوع نگرش آنان به انسان و پدیدههای انسانی بوده است. بهرهگیری از این دستاوردها، بعضاً مغایرتهای اساسی ارزشی را در نظام برنامه درسی ...



