مرور دوره 10, شماره 2 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 9 از 9
- 
فهم تجربۀ خرید احساسی کالای بادوام: مطالعۀ پدیدارشناختی در خرید لوازم خانگی جهیزیه (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2018-06-22)پژوهش حاضر سعی در فهم تجربۀ خرید احساسی در کالای بادوام دارد و این امر بین خریداران جهیزیه که خرید احساسی را تجربه کردهاند، بررسی ...
 
- 
آیا نمادهای حیوانی بر واکنش مشتریان نسبت به تبلیغات تأثیر دارند؟ (روشی آزمایشی) (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2018-06-22)یکی از شیوههای اثربخش کردن تبلیغات، استفاده از نمادهای انسانی یا حیوانی است و مسکات نامی است که بر این نمادها گذاشته میشود. با توجه به استفادۀ فراوان از نمادهای حیوانی در تبلیغات و روشن نبودن تأثیر آنها در مصرفکنندگان ...
 
- 
بررسی مدل های ذهنی مدیران در فرایند تفکر استراتژیک (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2018-06-22)در سالهای اخیر توجه بسیاری از محققان بـرای شـناخت اسـتراتژی بـه جنبـه هـای شناختی و ساختارهای ذهنی مدیران معطوف شده است. این دسـته از محققـان معتقـد هسـتند برای اینکه با نحوة شـکل گیـری و پیـدایش اسـتراتژیهـا آشـنا شـوند، ...
 
- 
بررسی تأثیر آمیختۀ بازاریابی حسی بر ارزش ویژۀ برند و تصویر برند (مطالعۀ موردی: برند تشک رویال) (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2018-06-22)بازاریابی حسی یکی از روشهای نوین بازاریابی است که موجب جذب مشتریان بازار هدف از طریق ارتباطات مرتبط با ارزش ویژۀ برند و تصویر ذهنی مناسب از برند میشود. این پژوهش به بررسی تأثیر آمیختۀ بازاریابی حسی بر ارزش ویژۀ برند و ...
 
- 
ارائۀ یک مدل فرایندی برای آیندهنگاری راهبردی در شرکت های ایرانی (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2018-06-22)تغییرات سریع و گستردۀ محیطی، نظامهای سنتی برنامهریزی و مدیریت را با چالش مواجه ساخته و آینده
 
- 
نقش میانجی تفاخر سازمانی در تأثیر برند کارفرمایی بر عملکرد فروش (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2018-06-22)در محیطهای بسیار رقابتی شرکتهای پخش، برای ارتقای عملکرد فروش، برخورداری ...
 
- 
مرور نظاممند بر ادبیات راهبرد زنجیرۀ تأمین (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2018-06-22)امروزه پژوهشگران و مدیران معتقدند که توجه به مدیریت زنجیرۀ تأمین میتواند موجب دستیابی به مزیت رقابتی پایدار شود. از دهۀ 1990 ...
 
- 
شناسایی ارزش های مصرفکنندگان لوازم آرایشی با تکنیک ACV نردبانی (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2018-06-22)هدف این پژوهش شناسایی ارزش مصرفکنندگان رنگ مو در کرمانشاه با استفاده از تکنیک نردبانی است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر روش کیفی است. روش جمعآوری دادهها میدانی و ابزار آن مصاحبه است. جامعۀ آماری 30 نفر از مشتریان ...
 
- 
سخن سردبیر: مسئلهیابی وانتخاب موضوع در پژوهشهای بازرگانی و بازاریابی (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2018-06-22)انتخاب موضوع مناسب، نخستین گام اساسی پژوهش بهشمار میرود و انتخاب موضوع پایاننامه، همواره یکی از دغدغهها و نگرانیهای دانشجویان تحصیلات تکمیلی بوده است. اگر هدف پژوهش حل مشکلی در جامعه، ایجاد فرصتی برای بنگاههای کشور ...
 



