مرور دوره 1, شماره 1 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
- 
مقایسه ی کمال گرایی و تعلل ورزی در مادران دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری (دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2011-12-22)هدف این مطالعه مقایسه کما لگرایی و تعل لورزی درمادران دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری بود. این پژوهشاز نوع مقطعی-مقایسه ای است. جامعه آماری این پژوهش شاملکلیه مادران دانش آموزان 9 تا 14 ساله با و ...
 
- 
تاثیر آموزش بازی درمانی مادران بر مشکلات رفتاری کودکان دارای ناتوانی های یادگیری (دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2011-12-22)هدف از مطالعه حاضر بررسی تاثیر آموزش بازیدرمانی مادران بر مشکلات رفتاری کودکان دارایناتوانی های یادگیری بود. روش پژوهش در این تحقیقشبه آزمایشی بود. نمونه تحقیق شامل 15 دانش آموز بودکه از طریق روش ...
 
- 
بررسی اثر بخشی آموزش مهار تهای زندگی بر کفایت اجتماعی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی (دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2011-12-22)هدف این مطالعه تعیین اثربخشی آموزش مهارت هایزندگی بر کفایت اجتماعی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضیبود. این مطالعه نیمه تجربی با طرح پیش آزمون و پس آزمون باگروه کنترل انجام شد. نمونه پژوهش شامل 40 دانش ...
 
- 
بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنام هی مشکلات یادگیری کلورادو (دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2011-12-22)پرسشنامه ی مشکلات یادگیری کلورادویک ابزار جدید برای تشخیص سریع و آسان مشکلاتیادگیری دان شآموزان معرفی شده است. هدف پژوهشمی باشد. CLDQ حاضر تعیین ویژگی های روا نسنجیجامعه آماری این مطالعه را کلیه ...
 
- 
بررسی کارآمدی مراکز ناتوانی های یادگیری استان اردبیل در بهبود علایم اختلال یادگیری دانش آموزان (دانشگاه محقق اردبیلیUniversity of Mohaghegh Ardabili, 2011-12-22)هدف این مطالعه بررسی کارآمدی مراکز ناتوانی های یادگیریاستان اردبیل در بهبود علایم اختلال یادگیری دان شآموزان و شناسایینقاط ضعف و قوت این مراکز می باشد. جامعه آماری مطالعه حاضر شاملکلیه دانش آموزان دارای ...
 



