مرور دوره 8, شماره 19 بر اساس عنوان

  • ارائه مدل مفهومی رفتار مصرف کننده در خرید الکترونیکی 

    شفیع زاده, حمید؛ سیدی, سید ایمان؛ قاسمی دلارستاقی, ایمان (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2013-07-23)
    رفتار مشتریان در هنگام خرید از اینترنت همانند مدل رفتار خرید سنتی، ناشی از یک سری عوامل فرهنگی، اجتماعی، فردی، روان شناختی و . . . می­باشد. محققان در طی چند سال گذشته رفتار خرید در محیط اینترنت را بررسی و ضمن شناسایی عوامل ...

  • بررسی هماهنگی میان استراتژی های سطح کسب و کار و بازارگرایی در چارچوب مراحل چرخه عمر سازمان 

    باقری, سید محمد؛ اصغری, فرشته (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2013-07-23)
    در شرایط متغیر و نامطمئن کنونی سازمان­ها به منظور این که در مسیر توسعه، حرکت رو به جلو و با شتابی داشته باشد، نه تنها باید منابع ملموس و ناملموس و قابلیت­های درونی خود را توسعه و گسترش دهند بلکه باید با توجه بیشتر به محیط ...

  • تاثیر رضایت و بی تفاوتی (اینرسی) بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی: گوشی تلفن همراه) 

    خواجویی, فاطمه؛ نایب زاده, شهناز (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2013-07-23)
    هدف از پژوهش حاضر بررسی ارتباط بین پنج عامل رضایت، بی­تفاوتی، موانع تغیر، اعتماد و تعهد به­ عنوان متغیر­های مستقل با وفاداری به­ عنوان متغیر وابسته است. این تحقیق تلفن همراه را مورد مطالعه قرار داده است. روش تحقیق حاضر، ...

  • موضع یابی استراتژیک برند بانک صادرات از دیدگاه مشتریان حقوقی- واحدهای تولیدی خراسان جنوبی 

    محمودی, لیلا؛ داودی, سید علیرضا؛ صادقی, تورج؛ کفاش پور, آذر؛ یوسف زاده, فاطمه (دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2013-07-23)
    جایگاه­یابی برند بانک صادرات نسبت به برند بانک­های اقتصاد نوین، پارسیان، تجارت، سپه، ملت و ملی در جذب مشتریان حقوقی- واحدهای تولیدی با تکنیک نقشه ادراکی هدف این مطالعه است. پژوهش حاضر با روش تحقیق آمیخته و بر اساس ...