مرور دوره 8, شماره 19 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
تاثیر رضایت و بی تفاوتی (اینرسی) بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی: گوشی تلفن همراه)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2013-07-23)هدف از پژوهش حاضر بررسی ارتباط بین پنج عامل رضایت، بیتفاوتی، موانع تغیر، اعتماد و تعهد به عنوان متغیرهای مستقل با وفاداری به عنوان متغیر وابسته است. این تحقیق تلفن همراه را مورد مطالعه قرار داده است. روش تحقیق حاضر، ...
-
ارائه مدل مفهومی رفتار مصرف کننده در خرید الکترونیکی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2013-07-23)رفتار مشتریان در هنگام خرید از اینترنت همانند مدل رفتار خرید سنتی، ناشی از یک سری عوامل فرهنگی، اجتماعی، فردی، روان شناختی و . . . میباشد. محققان در طی چند سال گذشته رفتار خرید در محیط اینترنت را بررسی و ضمن شناسایی عوامل ...
-
بررسی هماهنگی میان استراتژی های سطح کسب و کار و بازارگرایی در چارچوب مراحل چرخه عمر سازمان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2013-07-23)در شرایط متغیر و نامطمئن کنونی سازمانها به منظور این که در مسیر توسعه، حرکت رو به جلو و با شتابی داشته باشد، نه تنها باید منابع ملموس و ناملموس و قابلیتهای درونی خود را توسعه و گسترش دهند بلکه باید با توجه بیشتر به محیط ...
-
موضع یابی استراتژیک برند بانک صادرات از دیدگاه مشتریان حقوقی- واحدهای تولیدی خراسان جنوبی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات, 2013-07-23)جایگاهیابی برند بانک صادرات نسبت به برند بانکهای اقتصاد نوین، پارسیان، تجارت، سپه، ملت و ملی در جذب مشتریان حقوقی- واحدهای تولیدی با تکنیک نقشه ادراکی هدف این مطالعه است. پژوهش حاضر با روش تحقیق آمیخته و بر اساس ...



