مرور دوره 5, شماره 5 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
- 
بررسی ضرورت یادگیری مفاهیم ریاضی در آموزش فیزیک (دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییدانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی, 2016-02-20)تاریخ به روشنی رابطه نزدیک پیشرفت همگام ریاضی و فیزیک را نشان میدهد که لاجرم این مطلب را نمیتوان در آموزش و یادگیری علوم تجربی نادیده گرفت .از این رو مقاله حاضر به بررسی اثربخشی یادآوری وآموزش پیشنیازهای دانش ریاضی بر ...
 
- 
بررسی تأثیر رویکرد کلاس معکوس بر پیشرفت تحصیلی، خود تنظیمی تحصیلی، تعامل گروهی و انگیزش تحصیلی دانش آموزان (دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییدانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی, 2016-02-20)هدف کلی در این پژوهش بررسی تأثیر رویکرد کلاس معکوس بر متغیرهای پیشرفت تحصیلی، خودتنظیمی تحصیلی، تعامل گروهی و انگیزش تحصیلی دانش آموزان می باشد. پژوهش حاضر از نوع تحقیقات کاربردی و در زمره ی تحقیقات آزمایشی قرار دارد. جامعه ...
 
- 
رویکرد یادگیری تلفیقی برای آموزش دانشآموزان با نیازهای آموزشی ویژه (دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییدانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی, 2016-02-20)دانشآموزان با نیازهای ویژه بهعنوان قشری از دانشآموزان هستند که ازلحاظ ذهنی، جسمانی، هیجانی و اجتماعی بادانشآموزان عادی فرق داشته و شرایط خاص آنها، نیازمند بذلتوجه و کمک بیشتر توسط مسئولین و متصدیان نظام آموزشی است. ...
 
- 
بررسی تأثیر محیط یادگیری الکترونیکی در مقایسه با محیط سنتی بر میزان یادگیری زبانآموزان (دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییدانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی, 2016-02-20)یادگیری الکترونیکی بهعنوان تکنولوژی نوین آموزشی، یکی از پدیدههای دنیای مدرن است که در عصر اطلاعات و در جامعۀ مبتنی بر دانش پا به عرصۀ وجود گذاشته است. ویژگی اصلی و اساسی یادگیری الکترونیکی، خاصیت ارتباطی و تعاملی آن است. ...
 
- 
مدل یابی روابط ساختاری سبک های انگیزشی، خودکارآمدی با خودتنظیمی تحصیلی در دانش آموزان (دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییدانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی, 2016-02-20)هدف از پژوهش حاضر، بررسی رابطه ی بین سبک های انگیزشی، خودکارآمدی و خودتنظیمی تحصیلی در دانش آموزان مقطع متوسطه شهر کرج بود. به همین منظور تعداد 400 دانش آموز از مقطع متوسطه به صورت نمونه گیری خوشه ای انتخاب شدند. روش تحقیق ...
 
- 
بررسی رابطه بین توانمندی و خودکارآمدی با عملکرد شغلی دبیران در مدارس متوسطه دخترانه دولتی شهر تهران (دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییدانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی, 2016-02-20)تحقیق حاضر با هدف بررسی ارتباط بین توانمندی و خودکارآمدی با عملکرد شغلی دبیران مدارس متوسطه دخترانه در شهر تهران انجام شده است. روش تحقیق از نوع توصیفی – همبستگی می باشد. جامعه آماری تحقیق شامل دبیران مدارس متوسطه دخترانه ...
 



