مرور دوره 7, شماره 1 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 10 از 10
-
بررسی دیدگاه دانشجویان درباره ی آموزش و ارزشیابی بخش اندو در دانشکده ی دندان پزشکی شهید صدوقی یزد در سال تحصیلی1392_1393
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2016-03-20)دانشجویان به عنوان یکی از ارکان اصلی دانشگاه بوده و رضایتمندی آنان از فعالیت های انجام شده در دانشگاه می تواند در نگرش آنها به رشته ی تحصیلی شان در جهت حفظ و ارتقای کیفیت آموزش مؤثر باشد. هدف از انجام این مطالعه، بررسی ...
-
بررسی رضایتمندی دانشجویان داروسازی از روش نوین ارائه ی واحدهای کارآموزی شهری و بیمارستانی در دانشکده ی داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2016-03-20)درس کارآموزی داروخانه ی شهری و بیمارستانی از اصلیترین دروس دانشجویان داروسازی است و منجر به کسب مهارت در زمینه ی ارائه ی خدمات دارویی میگردد. در مطالعه ی توصیفی و مقطعی پیش رو، واحدهای کارآموزی در قالب دروس کارآموزی ...
-
بررسی نقش میانجی گر طرح واره های هیجانی در رابطه ی بین سبک های دلبستگی و سوگیری توجه
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2016-03-20)هدف از پژوهش حاضر، بررسی نقش میانجی گر طرح واره های هیجانی در رابطه بین سبک های دلبستگی و سوگیری توجه بود. طرح پژوهش از نوع همبستگی و جامعه ی آماری، کلیه ی دانشجویان دانشگاه شیراز در سال تحصیلی 1392-1393 بودند. بدین منظور، ...
-
دلایل انتخاب رشته ی دستیاران پزشکی و میزان رضایت مندی آنان از تحصیل در آن رشته در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2016-03-20)انگیزه های انتخاب رشته ضمن تأثیر بر رضایت از تحصیل و موفقیت دانشجویان، می تواند زمینه ی تعهد به حرفه مرتبط با آن رشته ی تحصیلی را فراهم کند. این مطالعه با هدف بررسی انگیزه های انتخاب رشته ی دستیاران پزشکی و میزان رضایت ...
-
طراحی و پیاده سازی نرم افزار آموزشی تعیین سن بارداری
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2016-03-20)تعیین زمان زایمان به خصوص در بعضی از بارداری های پرخطر و به ویژه در زمان ترم لازم است. آگاهی دقیق از سن حاملگی، بسیار حایز اهمیت است. در این پژوهش، به نحوه ی طراحی و پیاده سازی نرم افزار آموزشی برای تعیین سن بارداری بر ...
-
مروری بر الزامات اخلاقی آموزش بالینی، پیشنهاد کدهای رفتاری در نظام آموزشی ایران
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2016-03-20)فراگیری پزشکی مستلزم کسب تجارب بالینی در ارتباط با بیماران و مواجه با طیف گستردهای از تجارب عاطفی و فیزیکی بیماران است. بنابراین فرصت مشاهده، مصاحبه و معاینهی بیماران یک امتیاز است که به دانشجویان پزشکی اعطا ...
-
موانع انجام فعالیت های پژوهشی در دانشگاه از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2016-03-20)انجام پژوهش، نه تنها نشانه ی اعتلای کشورهاست، بلکه یکی از مهمترین عوامل توسعه در دنیای امروزی محسوب می شود. راهبری تحقیقات از ارکان اصلی نظام آموزش عالی به شمار می رود. اهمیت دادن به امر تحقیقات خود کفایی و استقلال واقعی ...
-
نامه به سردبیر: تلفن همراه: ابزاری مؤثر در ارتباط یا آموزش درس آناتومی؟
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2016-03-20)از دیرباز، اغلب آناتومیستها برای تدریس درس آناتومی از جسد انسان، اطلس و سخنرانی به عنوان رویکردهای کارآمد تدریس آناتومی بهره می جستند)کاویانی، 2014 (. تلفن همراه به عنوان یک وسیلهی ارتباطی، تسهیلاتی را در امر ارتباطات ایجاد ...
-
نقش محیط یادگیری در ارتقای آموزش و معرفی ابزارهای اندازه گیری محیط یادگیری
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2016-03-20)محیط یادگیری زمینه ی فیزیکی یا مجازی است که یادگیری در آن اتفاق می افتد. در مقالات و کتب مختلف به صورت پراکنده به بررسی محیط یادگیری پرداخته شده است. هدف از انجام این مطالعه، بیان اهمیت و لزوم پژوهش در مورد محیط یادگیری ...
-
کاربست مؤلفه های سازمان یادگیرنده و رابطه ی آن با مدیریت دانش در کارکنان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
(معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2016-03-20)پژوهش حاضر با هدف بررسی میزان کاربست مؤلفه های سازمان یادگیرنده در کارکنان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و رابطه ی آن با مدیریت دانش اجرا شده است. جامعه ی آماری این پژوهش شامل کلیه ی کارکنان و مدیران دانشگاه ...



