دوره 7, شماره 26
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
الگوی خصوصیسازی ساختار اداره مناطق آزاد تجاری (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2016-08-22)تاسیس مناطق آزاد تجاری یکی از شیوههای جذب سرمایهگذاری مستقیم خارجی و تسهیل اقتصاد آزاد است که زمینه رشد و توسعه اقتصادی را فراهم میسازد. از همین رو، نحوه اداره مناطق آزاد تجاری دارای اهمیت زیادی خواهد بود. در ایران ...
 
- 
راهبرد کوچ ارزشی ـ رشدی و بهرهوری سرمایه (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2016-08-22)مفهوم بهره وری سرمایه به اندازه گیری توان مدیریت در استفاده بهینه از سرمایه به عنوان یکی از منابع مهم و محدود شرکت ها می پردازد. کوچ ارزشی ـ رشدی به تغییر موقعیت یک سهم از موقعیت ارزشی به موقعیت رشدی اشاره دارد که در ...
 
- 
تعامل تیم مدیریت ارشد با ابعاد تابآوری آنان (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2016-08-22)امروزه سازمانها در محیطی سرشار از پیچیدگی، تغییر و ظهور رویدادهای غیر قابل پیشبینی فعالیت میکنند؛ بهطوریکه، تحولات فنآوری در عرضه کالاها و خدمات، پایهریزی ساختارهای سازمانی جدید، روشهای جدید رقابت، فروش محصولات ...
 
- 
الگوی ارتقاء عملکرد سازمانی با کارآفرینی راهبردی (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2016-08-22)هدف این مطالعه ارائه الگوی ارتقاء عملکرد سازمانی با کارآفرینی راهبردی است. در این مقاله ابتدا به مرور مفاهیم و مبانی نظری پرداخته شده و سپس، با استفاده از مطالعات و پژوهشهای پیشین شاخصهای اندازهگیری هریک از مولفهها ...
 
- 
رویکرد راهبردی به برند با محوریت ارزش پیشنهادی در سازمانهای چابک ایرانی (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2016-08-22)این پژوهش با هدف طراحی رویکردی راهبردی به برند، بر اساس ارزش پیشنهادی در سازمانهای چابک ایرانی صورت گرفته است. روش پژوهش استقرایی و متکی بر نظریهسازی دادهبنیاد است. نخست پیشینه پژوهش در حوزه مطالعات ارزش، برند و چابکی ...
 
- 
طراحی الگوی توسعه شایستگیهای رهبری در سازمانهای خدمات شهری (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2016-08-22)پژوهشگر تلاش کرده تا در فاز اول، مدل بومی شایستگیهای رهبری سازمان شهرداری تهران را طراحی کرده و سپس در فاز دوم روشهای توسعه شایستگیهای رهبری را ارائه دهد. در فاز اول، پژوهشهای نظری در حوزه شایستگیهای رهبری را ...
 
- 
تبیین راهبرد ارتقاء کیفیت خدمات بر اساس کلاس جهانی (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2016-08-22)در این پژوهش، ابتدا مولفهها، ویژگیها و الگوهای سازمان کلاس جهانی بررسی و با تطبیق مدلهای تولید و مدلهای خدمات بانکی در کلاس جهانی 13مولفه و 39 شاخص متناظر برای دستیابی صنعت بانکداری به کلاس جهانی شناسایی شد. سپس، ...
 
- 
بداههگرایی راهبردی شرکتهای دانشبنیان در محیطهای پیچیده (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2016-08-22)محیط سازمانها، محیطی سرشار از تلاطمها، عدم قطعیت و تغییر و تحول است. از اینرو، تصمیمگیری در چنین شرایط پیچیدهای برای مدیران امری دشوار است و رویکردهای سنتی برنامهریزی راهبردی به دلیل فقدان انعطافپذیری و پیشبینیناپذیری ...
 
- 
ارتقای عملکرد بنگاههای اقتصادی از طریق راهبرد همرقابتی (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2016-08-22)امروزه در فضای پیچیده و پویای کسبوکار جهانی، سرعت تغییر و شدت رقابت در حال افزایش است. در این وضعیت، رقبایی که در عین رقابت، به همکاری با یکدیگر در بخشهایی از زنجیره ارزش میپردازند، عملکرد بهتری خواهند داشت. همکاری ...
 



