رویکرد راهبردی به برند با محوریت ارزش پیشنهادی در سازمانهای چابک ایرانی
(ندگان)پدیدآور
مرادی, بابکجزنی, نسرینعالم تبریز, اکبرهادیزاده, اکرمنوع مدرک
Textعلمی-
زبان مدرک
فارسیچکیده
این پژوهش با هدف طراحی رویکردی راهبردی به برند، بر اساس ارزش پیشنهادی در سازمانهای چابک ایرانی صورت گرفته است. روش پژوهش استقرایی و متکی بر نظریهسازی دادهبنیاد است. نخست پیشینه پژوهش در حوزه مطالعات ارزش، برند و چابکی ارائه میشود، سپس با پانزده تن از مدیران ارشد سازمانهای چابک ایرانی مصاحبه شده است. سپس، با رویکرد دادهبنیاد، ماهیت برند راهبردی و فرآیند شکلگیری آن شناسایی شده و جایگاه هر یک از عناصر تشکیلدهنده الگوی برندسازی بنیادین در سازمانهای چابک ایرانی در قالب مدلی مفهومی ارائه شده است. مدل استخراج شده در برگیرنده عواملی نظیر، تدوین راهبرد و چشمانداز، ارزشهای سازمانی و پرورش فرهنگ، تبیین و تدوین ارزش پیشنهادی برند (به مشتری، کارکنان و ذینفعان)، تبیین و تقویت برند (محصول، کارفرما، سازمان) و برند راهبردی در فضای چابکی سازمانی است.
کلید واژگان
ارزش پیشنهادی برند به مشتریارزش پیشنهادی برند به کارکنان
برند محصول
برند سازمان
برند کارفرما
شماره نشریه
26تاریخ نشر
2016-08-221395-06-01
ناشر
انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society
سازمان پدید آورنده
دانشگاه شهید بهشتیدانشگاه شهید بهشتی
دانشگاه شهید بهشتی
دانشگاه شهید بهشتی
شاپا
2228-68532676-6744




