مرور دوره 1, شماره 4 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
- 
ارزیابی چندسطحی عوامل مؤثر بر رقابتمندی کل صنعت در ایران (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2011-02-20)امروزه هیچ شکی نیست که در بستر جهانی شدن، تنها صنایعی از کشورها میتوانند در حیطه رقابت با صنایع سایر کشورها موفق میشوند که از رقابتمندی بالاتر برخوردار باشند. مقوله رقابتمندی، یک موضوع چند ...
 
- 
بازآفرینی راههای خلاق همسو سازی تصمیمات راهبردی مدیران در فرایند مدیریت سبد پروژه (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2011-02-20)مدیریت سبد پروژه به عنوان الگوی نوین مدیریتی، سازمان ها را در برنامه ریزی، ارزیابی، اولویت بندی و انتخاب پروژه ها یاری می رساند. این الگو ضمن رعایت پیش نیازی های مابین پروژه ها، برآورده کردن اهداف راهبردی سازمانی را ...
 
- 
بررسی ارتباط راهبردهای رقابتی عام و پذیرش کسبوکار الکترونیکی بین شرکتهای کوچک و متوسط (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2011-02-20)کسبوکارهای کوچک و متوسط نقش حیاتی را در اقتصاد کشور ها در سراسر دنیا ایفا میکنند و از اینرو از ابعاد مختلف توسط صاحبنظران مورد مطالعه قرار گرفته اند.یکی از موضوعات مورد توجه در این زمینه بررسی میزان پذیرش کسبوکار ...
 
- 
خلاقیت محور بنیادین تصمیمگیری راهبردی (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2011-02-20)هدف این مقاله شناخت اثرات خلاقیت بر تصمیمگیریهای راهبردی با هدف بهبود بخشی روش های تصمیم گیری در سطوح راهبردی سازمانها است. نوع تحقیق، توصیفی همبستگی است. تحقیق دارای یک فرضیه است که با حجم نمونه سی نفر در یک سازمان ...
 
- 
شناسایی تأثیر متقابل فرهنگ و راهبرد در شرکتهای سرمایهگذاری صنعت ساختمان (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2011-02-20)تدوین راهبرد در شرکتها نیازمند شناختی است که از وضعیت محیط درونی و بیرونی شرکت صورت می پذیرد. این راهبرد عموماً از فرهنگ سازمان تأثیر می پذیرد و شرایطی که بر سازمانها حاکم است ایجاب می کند که یکی، راهبرد پیشرو را اتخاذ کند ...
 
- 
مزایای استفاده از خدمات شرکتهای مدیریت صادرات در راهبردهای توسعه صادرات بنگاه های کوچک و متوسط (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2011-02-20)بنگاههای کوچک و متوسط به دلیل محدودیتهایی که دارند نمیتوانند به تنهایی منابع مالی و اطلاعاتی لازم برای اداره فعالیتهای بازرگانی بین المللی خود را تأمین کنند به همین دلیل بهترین راه برای این واحدها برای ورود به بازارهای ...
 



