مرور دوره 2, شماره 2 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
ارزیابی میزان علاقه فارسی آموزانِ عربزبان به فراگیری فرهنگ ایرانی
(جامعه المصطفی العالمیه, 2016-08-22)زبان، ابزاری برای ارتباط میان انسانهاست و این ارتباط، بدون شناخت فرهنگ زبان مقصد ممکن نیست. این امر در میان زبانآموزانی که قصد ادامه تحصیل در ایران را دارند، بهخوبی آشکار است. هدف این مقاله، بررسی میزان علاقه زبانآموزان ...
-
آموزش مهارت نوشتن به فراگیران زبان فارسی، به عنوان زبان دوم، از نگاه نظری
(جامعه المصطفی العالمیه, 2016-08-22)یکی از دشوارترین مهارتهای آموختنی در آموزش زبان دوم که بسیاری از مدرسان زبان نیز بر آن همنظرند، مهارت «نوشتن/ نگارش» است. یادگیری این مهارت، نیازمند تسلط بر تواناییهای گوناگون زبانی، شناختی و اجتماعی ـ فرهنگی است. بیشتر ...
-
بررسی گذراییِ کتاب «خواندن و نوشتن دورۀ مقدماتی نهضت سوادآموزی» از منظر فرانقش اندیشگانی
(جامعه المصطفی العالمیه, 2016-08-22)توجه به ویژگی «گذراییِ» افعال، نقش مهمی در حوزۀ محتوا و به طور خاص درک مطالب کتب آموزشی، بویژه آموزش زبان دارد؛ یعنی در سطح پایۀ درک مطلب خواندن کتب آموزشی و سوادآموزی، بندهای با گذراییِ بسیار بالا و بهتدریج در سطوح بعدی، ...
-
معرفی ویژگی های آموزش الکترونیک زبان، با نگاهی به آموزش الکترونیک زبان فارسی
(جامعه المصطفی العالمیه, 2016-08-22)امروزه آموزش زبان، با روشهای گوناگونی انجام میگیرد و به عنوان رشتهای دانشگاهی، با رویکردی کاملا علمی تدریس میشود. روشهای آموزش زبان، با توجه به هر یک از مهارتهای زبانآموزی و اینکه چه روشها و وظایفی را از زبانآموزان ...



