مرور دوره 23, شماره 1 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 8 از 8
- 
طراحـی مـدل مفهـومی ارزیـابی عملکـرد مطبوعات کشور/ نوشته : نادر جعفری و حسین اصلی پور (معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2012-05-21)بهبود مستمر عملکرد سازمانها نیروی عظیم همافزاییایجاد میکند که این نیروها میتواند پشتیبان برنامه رشد و توسعه و ایجاد فرصتهای تعالی سازمانی شود. به همین دلیل دولتها، سازمانها و مؤسسات، تلاش ...
 
- 
تأثیر مدیریت دانش بر اثربخشی اقتصادی سازمانهای رسانهای/ نوشته : فریدون وردی نژاد, وجه الله قربانی زاده و زهرا سادات هاشمی (معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2012-05-21)تحولات شگفتانگیز در فناوریهای نرم و سخت موجب شده است تا حرکت جامعة بشری در همه عرصهها از جمله در عرصة رسانهای، به سمت "جامعة دانش محور“ سرعت بگیرد و عباراتی نظیر "اقتصاد دانش محور“، "عصر اطلاعات و دانش“ همگی ...
 
- 
چگونگی مدیریت بحران به وسیله رسانه و عوامل مؤثر بر کارکرد آن/ نوشته : اکبر نصراللهی (معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2012-05-21)این مقاله با هدف شناسایی عوامل مؤثر بر کارکرد مدیریت رسانه در بحران و اتخاذ رویکرد، راهبرد و جهتگیری مناسب در بحرانهای مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی تهیه شده است. جامعه آماری این تحقیق مدیران و سردبیران اخبار ...
 
- 
برونسپاری حلقة مفقوده در سازمانهای مطبوعاتی ایران/نوشته : یونس نوری مرادآبادی, منصور ساعی و زهره خواجه صالحی (معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2012-05-21)سازمانهای رسانهای دریافتهاند که حضور مؤثر در بازار نیازمند کسب و حفظ راهبرد شایستگیهای اصلی(مهارت و دانش تخصصی که موجب ایجاد مزیت رقابتی برای سازمان میشود) است. در این راستا برونسپاری (Outsourcing) به عنوان ...
 
- 
چالشهای مدیریت تلویزیون در عرصة تبلیغات رسانهای: بررسی تحولات ناشی از ورود رسانههای نوین بر بازار آگهیهای تلویزیونی/ نوشته : داتیس خواجه ئیان (معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2012-05-21)فناوریهای نوین ارتباطی و اطلاعاتی تحول بزرگی در صنعت رسانه به وجود آوردند. حضور این رسانههای نوین و سهم بزرگی که در الگوی مصرف رسانهای مخاطبان یافتهاند، علاوه بر تأثیراتی که در محتوای صنعت رسانه خواهد گذاشت، ...
 
- 
برنامهریزی استراتژیک در سازمانهای رسانهای ایران (مطالعة موردی: روزنامة همشهری/ نوشته : علی اکبر فرهنگی , علی اصغر محکی و ابوالفضل دانایی (معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2012-05-21)تمامیسازمانها با هر نوع فعالیتی تحت تأثیر شرایط محیطی قرار دارند و در واقع محیط خارجی نقطة آغاز استراتژی است. مدیریت استراتژیک، رویکردی است که زاییدة عصر تغییرات سریع است و میتوان آن را یک نوع دیدگاه و فنی برای ...
 
- 
تبیین عوامل مؤثر بر فرایند سیاستگذاری رسانهای در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران/ نوشته : طاهر روشندل اربطانی و سمیه لبافی (معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2012-05-21)با توجه به نقش قدرتمند رسانهها در جوامع امروزی در شکلدهی به افکارعمومی، تدوین سیاستهای بلندمدت به منظور راهبری رسانه در سطح کلان ضروری است. در تحقیق حاضر، تلاش شده با بررسی فرایند سیاستگذاری در سازمان صدا و ...
 
- 
ارائه الگوی مطلوب تدوین سیاستهای رسانهای/ نوشته : وحید خاشعی (معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2012-05-21)پشتوانة هر اقدام نرمی قدرت نرم است؛ به نحوی که قدرت نرم و جنگ نرم لازم و ملزوم یکدیگرند. جمهوری اسلامیایران دارای پایگاه قدرت نرمی است که پایههای آن تشکیل شده از رهبری، فرهنگ و هویت ایرانی و اسلامی، تودههای ...
 



