دوره 34, شماره 1
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
نقش تعصبهای فردی در رفتار خرید آنلاین با توجه به میانجیگری قومگرایی مصرفکنندگان (مورد مطالعه: برندهای داخلی پوشاک در اینستاگرام) (معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2023-04-21)محققان بازاریابی معتقدند فرایند خرید، یک فرایند تصمیمگیری است و شامل مراحلی میشود که خریدار طی میکند تا تصمیم بگیرد که چه نوع محصولاتی را خریداری کند. محیط خریدهای آنلاین به خریداران کمک میکند تا با ارزیابی دقیق اطلاعات ...
 
- 
بررسی رابطة استفاده از رسانهها با هویت اجتماعی و سبک زندگی زنان ( مورد مطالعه: کارمندان زن شهرستان جیرفت) (معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2023-04-21)امروزه استفاده از فناوریهای جدید (شبکههای اینترنتی و ماهوارهها) منجر به تحولهای اساسی در هویت اجتماعی و سبک زندگی در شهرها شده است. تحقیق پیش رو، در تلاش است تا رابطة استفاده از رسانهها را با سبک زندگی زنان مورد بررسی ...
 
- 
جایگاه، رسالت و مسئولیت اجتماعی صدای جمهوری اسلامی ایران از دیدگاه دستاندرکاران (معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2023-04-21)محققان در این تحقیق، با نگاه دیگری به شیوههای برنامهسازی و استفاده از روش کیو، پنج ذهنیت متفاوت دستاندرکاران را دربارة جایگاه، رسالت و مسئولیت اجتماعی صدای جمهوری اسلامی ایران شناسایی کردهاند. ذهنیت یک؛ با تأکید بر ...
 
- 
سهم تبلیغات محصولات فرهنگی در فضای رسانهای ایران و تبیین مدل مناسب تبلیغاتی (معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2023-04-21)مطالعة سهم تبلیغات محصولات فرهنگی در فضای رسانهای و تعیین مؤلفههای اثرگذار، از چالشهای عرصة تبلیغات محصولات فرهنگی است. پژوهش حاضر، درصدد
 
- 
اعتباریابی پرسشنامه صلاحیتهای حرفهای معلمان درس تفکر و سواد رسانهای (مورد مطالعه: معلمان شهرستان بیرجند) (معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2023-04-21)هدف پژوهش حاضر، ساخت و اعتباریابی پرسشنامة صلاحیتهای حرفهای معلمان درس تفکر و سواد رسانهای است. روش پژوهش، پیمایشی بوده و جامعة آماری آن نیز 100نفر از معلمانی است که دارای تجربه تدریس درس تفکر و سواد رسانهای در شهرستان ...
 
- 
بررسی تطبیقی ترمینولوژی خبری روزنامه های کیهان، اعتماد، رسالت و شرق در انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 (معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2023-04-21)این پژوهش با هدف بررسی تطبیقی ترمینولوژی خبری روزنامههای کیهان، اعتماد، رسالت و شرق در انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 و به منظور شناسایی مهمترین معیارهای گزینشگری، بررسی میزان حمایت از کاندیداها، احزاب و گروهها، وابستگی ...
 
- 
روندها و بایستههای سیاست رسانهای جمهوری اسلامی ایران در حوزة فضای مجازی (معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2023-04-21)سیاستهای رسانهای ایران غالباً پیچیده و دارای ابعاد متداخلی است. علیرغم ضرورت استقلال حوزة رسانهای (فضای مجازی)، این حوزه بیشتر وقتها، خواست دولتها را منعکس میکند. این مقاله با بهرهگیری از روندپژوهی انتقادی، و رویکردهای ...
 



