مرور دوره 6, شماره 11 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
- 
ارزیابی مهارت های چهارگانه زبان به عنوان یکی از شاخص های گزینش کتاب مناسب در کتاب «فارسی گفتاری» (جامعه المصطفی العالمیه, 2021-02-19)آمـوزش زبـان فارسـی بـه غیر فارسـی زبانـان یکـی از کارهـای بسـیار مهـم اسـت کـه می تـوان آن را از جنبه هـای گوناگـون مـورد بررسـی قـرار داد. در زمینـه آزفـا پژوهش هـای زیـادی صـورت گرفتــه اســت امــا مهارت هــای چهارگانــه ...
 
- 
بررسی آزمون نوشته پایانی مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی (جامعه المصطفی العالمیه, 2021-02-19)آزمون هــای زبانــی، اهــداف گوناگونــی را دنبــال می کننــد. میــزان موفقیــت زبــان آمــوزان و روش هــای آموزشــی غالبــا بــه کمــک آزمون هــای گوناگــون در طــول دوره آمــوزش زبــان و آزمون هـای بعـد از پایـان دوره ...
 
- 
بررسی بینامتنیت در نوشتار فارسی آموزان خارجی بر مبنای نظریه ژنت (مطالعه موردی در مؤسسه دهخدا) (جامعه المصطفی العالمیه, 2021-02-19)در مطالعـه حاضـر بـه بررسـی شـاخص های بینامتنیـت ژنتـی در نوشـتار فارسـی آموزان خارجی پرداختـه شـده اسـت. ایـن شـاخص ها تحـت سـه عنـوان بینامتنیـت صریـح، غیرصریـح و ضمنی آمده انــد. داده هــای گــروه آزمایــش در ایــن ...
 
- 
سبک های یادگیری و مهارت خواندن فارسی آموزان غیر فارسی زبان سطح پیشرفته (جامعه المصطفی العالمیه, 2021-02-19)مطالعــات گســترده در ســه دهــه اخیــر نشــان داده اســت کــه یکــی از تفاوت هــای فــردی مؤثــر بــر یادگیـری زبـان دوم/ خارجـی، سـبک های یادگیـری اسـت کـه در پیشـرفت تحصیلـی زبان آمـوزان تأثیـر چشـمگیری دارد. سـبک های ...
 



