مرور دوره 6, شماره 3 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
- 
تحلیل عوامل موثر بر رضایتمندی گردشگران خارجی سلامت( مطالعه موردی: گردشگران اقلیم کردستان عراق) (دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2019-09-23)گسترش گردشگری سلامت بهعنوان گونهای جدید و پرطرفدار در بازار متنوع و رقابتی گردشگری، در گرو تأمین رضایت گردشگران میباشد. در راستای تحقق این امر، در وهله اول نیاز است که عوامل مؤثر بر احساس رضایت گردشگران شناسایی و در ...
 
- 
سنجش رتبهبندی شهرستانهای استان کرمانشاه ازلحاظ زیرساختهای گردشگری (دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2019-09-23)اولویتبندی مقاصد گردشگری را میتوان بهنوعی بخشی از فرایند برنامهریزی فضایی در یک منطقه دانست چراکه هدف برنامهریزی فضایی، شناخت سرزمین و چگونگی بهرهبرداری از این منابع همراه با پیشبینی وضع آینده استقرار مطلوب انسان و ...
 
- 
اولویتبندی و دستهبندی جاذبههای توریستی بر اساس ترجیحات گردشگران مطالعه موردی: شهر یزد (دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2019-09-23)شهرها با گردشگران مختلف دارای اماکن جاذب گردشگری تاریخی، فرهنگی، تفریحی و ... فراوانی هستند، در شهرها برخی اماکن جاذب غالباً تعداد زیادی از گردشگران را بهسوی خود جذب مینمایند. شناسایی این اماکن و اولویتبندی و دستهبندی ...
 
- 
تدوین استراتژی توسعه گردشگری پایدار (منطقه 12 شهر تهران) با رویکرد مدلسازی ساختاری- تفسیری (دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2019-09-23)صنعت گردشگری امروزه بهعنوان بزرگترین صنعت خدماتی در جهان شناخته میشود. چراکه علاوه بر ارتقاء ابعاد اقتصادی بر گسترش عدالت اجتماعی و تقویت هویت ملی نیز تأثیرگذار است. دراینبین گردشگری شهری یکی از گرایشهای اساسی صنعت ...
 
- 
سنجش پتانسیل ظرفیتهای بازآفرینی فرهنگ مبنا در محله فهادان یزد با هدف توسعه گردشگری در محله (دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2019-09-23)ارتباط تنگاتنگ فرهنگ با اقلیم، محیط زندگی و شیوه زندگی ساکنان، میتواند زمینهای قوی، جاذب و متنوع یعنی استفاده حداکثری از سرمایه فرهنگی که با تلقی کردن فعالیتها و رویدادهای فرهنگی به مثال عامل تسهیل گر و نیروی محرکه ...
 
- 
الگوسازی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهر گنبد کاووس با تاکید بر رویداد ورزشی (دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2019-09-23)در سالهای اخیر شهرها جهت ارتقای خود بهمنظور ایجاد یک مقصد گردشگری جذاب، ناگزیر به رقابت با یکدیگر هستند. در بازار پررقابت جهانی مدیریت برند و جایگاهیابی مقاصد گردشگری از مهمترین چالشهای مطرح در عرصه گردشگری میباشد. ...
 



