مرور دوره 2, شماره 1 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
- 
بررسی رابطه بین انگیزش و خودکارآمدی تحصیلی با اهمالکاری تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز (دانشگاه پیام نور, 2015-04-21)اهمالکاری تحصیلی یکی از متغیرهای شایع در دانشجویان است که لزوم توجه به آن و بررسی متغیرهای تأثیرگذار بر آن ازجمله انگیزش و خودکارآمدی تحصیلی اهمیت بسیاری دارد. بنابراین هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین انگیزش و خودکارآمدی ...
 
- 
نقش راهبردهای تنظیم هیجان در پیشبینی اضطراب امتحان (دانشگاه پیام نور, 2015-04-21)اضطراب امتحان حوزههای مختلفی از زندگی تحصیلی فرد را تحت تأثیر قرار میدهد که میتواند عملکرد فرد را دچار اختلال کند. با توجه به این موضوع، هدف این پژوهش، بررسی نقش راهبردهای تنظیم هیجان در پیشبینی اضطراب امتحان در دانشجویان ...
 
- 
تبیین نقش سبکهای یادگیری و راهبردهای یادگیری در پیشرفت تحصیلی دانشجویان پردیس علوم اجتماعی و رفتاری دانشگاه تهران (دانشگاه پیام نور, 2015-04-21)هدف از اجرای این پژوهش تبیین نقش سبکهای یادگیری و راهبردهای یادگیری در پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه تهران بود. روش پژوهش، توصیفی– همبستگی و جامعه آماری پژوهش را کلیه دانشجویان پردیس علوم اجتماعی و رفتاری دانشگاه تهران ...
 
- 
بررسی نقش سبکهای شناختی، اهداف پیشرفت و خودکارآمدی ریاضی در پیشرفت ریاضی دانشآموزان پایه هفتم متوسطه شهر مشهد (دانشگاه پیام نور, 2015-04-21)تحقیق حاضر با هدف بررسی نقش سبکهای شناختی، اهداف پیشرفت و خودکارآمدی ریاضی در پیشرفت ریاضی دانشآموزان صورت گرفت. جامعه آماری پژوهش را دانشآموزان پسر پایه هفتم دبیرستانهای دولتی منطقه تبادکان تشکیل میدادند؛ از این ...
 
- 
بررسی تأثیر آموزش راهبردها و دانش فراشناختی بر سبکهای مقابله و استرس تحصیلی (دانشگاه پیام نور, 2015-04-21)هدف اصلی پژوهش بررسی تأثیر آموزش راهبردها و دانش فراشناختی بر سبکهای مقابله با استرس و استرس تحصیلی دانشآموزان بود. روش تحقیق از نوع نیمه آزمایشی بود. با استفاده از روش نمونهگیری خوشهای چندمرحلهای دو کلاس از دانشآموزان ...
 
- 
اثربخشی آموزش جرأتورزی بر کاهش اضطراب اجتماعی و افزایش عزتنفس و خودکارآمدی در دانشآموزان دختر (دانشگاه پیام نور, 2015-04-21)این مطالعه با هدف تعیین اثربخشی آموزش جرأتورزی بر کاهش اضطراب اجتماعی و افزایش عزتنفس و خودکارآمدی دانشآموزان دختر مقطع متوسطه انجام گرفت. پژوهش حاضر از نوع مطالعه کارآزمایی بالینی طرح شبه آزمایشی از نوع پیشآزمون- ...
 



