دوره 8, شماره 16

 

ارسال های اخیر

  • فایل PDF کامل مقالات شماره 16 

    پدیدآور نامشخص (دانشگاه یزدYazd University, 2016-11-21)

  • تاثیر جذابیت افراد مشهور و اثر بخشی تبلیغات 

    فیض, داود؛ عارفی, امین؛ کهیاری حقیقت, امین (دانشگاه یزدYazd University, 2016-11-21)
    امروزه تبلیغات و اطلاع‌رسانی به بخش جداناپذیری در واحدهای اقتصادی مبدل شده است؛ در این راستا تبلیغات با استفاده از افراد مشهور، یکی از جذاب‌ترین و پرکابرد‌ترین روش‌ها به منظور معرفی یا تقویت برند شرکت‌ها، محسوب می‌شود. هدف ...

  • آمیخته بازاریابی مالی 7P در بورس اوراق بهادار تهران 

    صادقی شریف, سید چلال؛ علیپور, مهرداد؛ عروجی, مرجان (دانشگاه یزدYazd University, 2016-11-21)
    این پژوهش بر  بازاریابی مالی و آمیخته‌های آن در بورس اوراق بهادار تأکید دارد و در این راستا تلاش می کند مفهوم بازاریابی مالی را دربورس اوراق بهادار روشن نماید. جامعه آماری تحقیق حاضر بورس اوراق بهادار تهران و زمان بررسی ...

  • ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی و طراحی الگوی آن در دا نشکده‌های تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی 

    عبدلی یزدی, نوشین؛ اشرف گنجویی, فریده؛ پویان فرد, علیرضا؛ اولیا, محمدصالح (دانشگاه یزدYazd University, 2016-11-21)
    هدف از این تحقیق ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی و طراحی الگوی آن در دانشکده‌های تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی بود که با روش تحقیق توصیفی- تحلیلی و به صورت میدانی به اجرا درآمد.جامعه آماری این تحقیق را کلیه دانشجویان دانشکده‌های ...

  • بررسی نقش مدیران ارشد در تدوین استانداردهای خرید سبز مدل معادلات ساختاری (مورد مطالعه: صنایع کاشی یزد) 

    سعیدا اردکانی, سعید؛ اسعدی, میرمحمد؛ مقصودی نژاد, حسین؛ هاشمی زاده, بتول؛ عسگرزاده, محمد هادی (دانشگاه یزدYazd University, 2016-11-21)
    پژوهش حاضر با هدف بررسی نقش مدیران ارشد در تدوین استاندارد‌های خرید سبز در صنایع کاشی استان یزد صورت گرفته است. تحقیقات اندکی، در مورد خرید سبز به بررسی نقش مدیران ارشد نسبت به الزامات قانونی، فشار مشتری و فرصت‌های تأمین ...

  • مشارکت مشتری در توسعه محصول جدید 

    میرفخر الدینی, سید حیدر؛ شعبانی, اکرم (دانشگاه یزدYazd University, 2016-11-21)
    هدف از انجام این پژوهش بررسینقش مشارکت مشتری بر توسعه محصول جدید است. با توجه به پیشینه تحقیق و مطالعات انجام شده توسط پژوهشگران، مدل مفهومی پژوهش تدوین و فرضیه­ها تعیین شدند. در این مطالعه که از نوع پیمایشی _ همبستگی و ...

  • مدیریت دانش بازاریابی و عملکرد صنعت بانکداری ایران 

    جعفری, مصطفی؛ رضایی, فاطمه (دانشگاه یزدYazd University, 2016-11-21)
    هدف از این مطالعه بررسی تاثیر مدیریت دانش بازاریابی بر عملکرد سازمانی در صنعت بانکداری ایران می­باشد. ابتدا مدلی مفهومی تبیین شد و فرضیه­های مرتبط با آن توسط روش­های کمی مورد تایید قرار گرفت. برای سنجش متغیرهای مدل تحقیق ...

  • ارزیابی عملکرد نام و نشان تجاری براساس ارزش ویژه برند 

    ابویی, فاطمه؛ شفیعی, میثم؛ صفاری, علی؛ خدایاریان, مسعود رضا (دانشگاه یزدYazd University, 2016-11-21)
    شناسایی نیازهای مصرف­کنندگان و عوامل اثرگذار در انتخاب آنها از بین نام و نشان تجاری، امری بدیهی به نظر می­رسد.از این رو پژوهش حاضر درصدد برآمد تا به بررسی عملکرد نام و نشان تجاری 4 شرکت بیمه دولتی و غیروابسته به بانک و ...

  • تبیین الگوی خوشه‌بندی بازار هدف 

    زارع احمدآبادی, حبیب؛ رفیعی امام, محبوبه؛ ناصر صدرآبادی, علیرضا (دانشگاه یزدYazd University, 2016-11-21)
    امروزه توانمندی سازمان‌ها در شناسایی بازارهای هدف به کمک روش‌های داده کاوی بیش از پیش افزایش یافته است. بخش‌بندی بازار، هدف‌گیری شرکت‌ها را به سمت بازارهای مشخص‌تری هدایت می‌کنند تا ارتباط موثرتری با مشتریان صورت پذیرد. ...