مرور دوره 7, شماره 13 بر اساس موضوع "تصویر شرکت"

  • تصویر ذهنی مشتریان با شاخص مروجین خالص از شرکت‏ های هواپیمایی کشور 

    شهرکی مقدم, ایمان؛ شیخ, رضا؛ محمدی, عفت (دانشگاه یزدYazd University, 2015-04-21)
    امروزه توانایی شرکت‏ها در جذب و حفظ مشتریان تضمین‏کننده اجرایی شدن چشم‏انداز رشد و بقای آن‏ها در محیط کسب و کار می‏باشد. تصویر شرکت‏ به عنوان یک منبع بالقوه موثر با ایجاد اثر هاله‏ای در رضایت مشتری نقش مهمی را در رفتار ...