مرور دوره 7, شماره 13 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 10 از 10
-
ارزیابی ریسک اعتباری مشتریان بانکها
(دانشگاه یزدYazd University, 2015-04-21)بانکهای تجاری به منظورمدیریت ریسک اعتباری، از روشهای امتیازدهی اعتباری متفاوتی برای ارزیابی عملکرد مالی شرکتهای متقاضی تسهیلات اعتباری استفاده میکنند. در این تحقیق از یک روش پارامتریک (رگرسیون لجستیک) و یک روش ناپارامتریک ...
-
بررسی تأثیر ابعاد عرق ملی بر نگرش نسبت به محصولات (داخلی و خارجی) با تعدیلگری تهدید اقتصادی ادراک شده
(دانشگاه یزدYazd University, 2015-04-21)مقاله حاضر بر آن است با بررسی نقش عرق ملی مصرفکنندگان در نگرش نسبت به محصولات داخلی و خارجی در عرصه بازاریابی و رفتار مصرفکننده راهنمایی برای فعالان بخش تولید و واردات باشد. بر این اساس، از طریق تدوین مدلی در قالب مدل ...
-
بررسی کیفیت ارائه عمومی و عملکرد بنگاههای کسب و کار
(دانشگاه یزدYazd University, 2015-04-21)وقتی محل بحث در حیطه خدمات عمومی باشد، کیفیت خدمات و عملکرد سازمان ارائهدهنده آن بسیار حساستر و مهمتراست، چراکه دریافت کنندگان خدمات عموم مردم میباشند و همچنین اهداف کسب درآمد و سود تا حدود زیادی متحول میشوند. با ...
-
تأثیر کیفیت خدمات بر نیات رفتاری با رضایتمندی و ارزش درک شدۀ مشتری
(دانشگاه یزدYazd University, 2015-04-21)هدف این پژوهش، بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر بروز نیات رفتاری مثبت به واسطۀ ارزش درک شدۀ مشتری و رضایتمندی است. ماهیت تحقیق از نوع توصیفی- همبستگی میباشد. جامعۀ آماری تحقیق را، ...
-
تبیین فرایند تحلیل شبکه ای ارزیابی عملکرد با رویکرد کارت امتیازی متوازن پایدار
(دانشگاه یزدYazd University, 2015-04-21)نظام ارزیابی عملکرد سازمان یک ابزار استراتژیک و عنصری حیاتی برای سازمانها هست. هر سازمان به منظور آگاهی از میزان مطلوبیت و کیفیت فعالیتهای خود بهویژه در ...
-
تحلیل شبکهای عوامل حیاتی مؤثر بر جذب سپردههای مشتریان
(دانشگاه یزدYazd University, 2015-04-21)بانکها محلِ امن و مناسبی برای نگهداری دارائیهای نقدی افراد بوده و با ارائهی خدمات مناسب مالی و تنوع بخشیدن به حسابهای خود با عرضة انواع حسابها، متناسب با نیازهای افرادِ مختلف در زمانهای گوناگون، بهصورت مهمترین مرکز ...
-
تصویر ذهنی مشتریان با شاخص مروجین خالص از شرکت های هواپیمایی کشور
(دانشگاه یزدYazd University, 2015-04-21)امروزه توانایی شرکتها در جذب و حفظ مشتریان تضمینکننده اجرایی شدن چشمانداز رشد و بقای آنها در محیط کسب و کار میباشد. تصویر شرکت به عنوان یک منبع بالقوه موثر با ایجاد اثر هالهای در رضایت مشتری نقش مهمی را در رفتار ...
-
خلق مزیت رقابتی منبع محور پایدار برای نظام بانکی
(دانشگاه یزدYazd University, 2015-04-21)هدف پژوهش حاضر اولویت بندی عوامل ایجاد کننده مزیت رقابتی در بانک ها بر اساس شاخص های رویکرد منبع محور و نیز بررسی تأثیر سرمایه های ناملموس بر مزیت رقابتی و تأثیر نهایی آن ها بر عملکرد برتر بانک های سطح شهر سنندج ...
-
مدلسازی اعتماد خریداران به فروشگاههای اینترنتی به وسیلهی نگاشتهای شناختی فازی
(دانشگاه یزدYazd University, 2015-04-21)اعتماد و تعهد دو عامل اصلی در توسعه خردهفروشی برخط هستند. در مطالعات گذشته اعتماد در فضای آنلاین از جوانب مختلف بررسی شدهاست،اما تا کنون مدلی جامع و با در نظر گرفتن مقتضیات جامعه ایرانی ارائه نشده است.این پژوهش به دنبال ...
-
نگرش هوش رقابتی مدیران و مزیت رقابتی
(دانشگاه یزدYazd University, 2015-04-21)تحقیق حاضر با هدف بررسی ارتباط ابعاد پنجگانه هوش رقابتی مدیران (تهاجمی، هجومی، فعال، واکنشی و غافلان) با مزیت رقابتی (کاهش هزینه و تمایز) در هتلهای شهر شیراز صورت پذیرفته است. این تحقیق از نوع تحقیقات کاربردی توسعهای است ...



