مرور دوره 7, شماره 13 بر اساس تاریخ انتشار

در حال نمایش موارد 1 - 10 از 10

  • تصویر ذهنی مشتریان با شاخص مروجین خالص از شرکت‏ های هواپیمایی کشور 

    شهرکی مقدم, ایمان؛ شیخ, رضا؛ محمدی, عفت (دانشگاه یزدYazd University, 2015-04-21)
    امروزه توانایی شرکت‏ها در جذب و حفظ مشتریان تضمین‏کننده اجرایی شدن چشم‏انداز رشد و بقای آن‏ها در محیط کسب و کار می‏باشد. تصویر شرکت‏ به عنوان یک منبع بالقوه موثر با ایجاد اثر هاله‏ای در رضایت مشتری نقش مهمی را در رفتار ...

  • تبیین فرایند تحلیل شبکه ای ارزیابی عملکرد با رویکرد کارت امتیازی متوازن پایدار 

    مرادی, الناز؛ عالم تبریز, اکبر؛ زندیه, مصطفی (دانشگاه یزدYazd University, 2015-04-21)
    نظام ارزیابی عملکرد سازمان یک ابزار استراتژیک و عنصری حیاتی برای سازمان­ها هست. هر سازمان به منظور آگاهی از میزان مطلوبیت و کیفیت فعالیت­های خود به‌ویژه در ...

  • مدلسازی اعتماد خریداران به فروشگاه‌های اینترنتی به وسیله‌ی نگاشت‌های شناختی فازی 

    فراست, فرشید؛ حسن قلی‌پور یاسوری, طهمورث (دانشگاه یزدYazd University, 2015-04-21)
    اعتماد و تعهد دو عامل اصلی در توسعه خرده‌فروشی برخط هستند. در مطالعات گذشته اعتماد در فضای آنلاین از جوانب مختلف بررسی شده‌است،اما تا کنون مدلی جامع و با در نظر گرفتن مقتضیات جامعه ایرانی ارائه نشده است.این پژوهش به دنبال ...

  • تحلیل شبکه‌ای عوامل حیاتی مؤثر بر جذب سپرده‌های مشتریان 

    یعقوبی, نورمحمد؛ کرد, حامد؛ مرادزاده, عبدالباسط؛ دژکام, جاسم (دانشگاه یزدYazd University, 2015-04-21)
    بانک‌ها محلِ امن و مناسبی برای نگهداری دارائی‌های نقدی افراد بوده و با ارائه‌ی خدمات مناسب مالی و تنوع بخشیدن به حساب‌های خود با عرضة انواع حساب‌ها، متناسب با نیازهای افرادِ مختلف در زمان‌های گوناگون، به‌صورت مهم‌ترین مرکز ...

  • بررسی کیفیت ارائه عمومی و عملکرد بنگاه‌های کسب و کار 

    آب پیکر, محمدصادق؛ مقبل باعرض, عباس (دانشگاه یزدYazd University, 2015-04-21)
    وقتی محل بحث در حیطه خدمات عمومی باشد، کیفیت خدمات و عملکرد سازمان ارائه­دهنده آن بسیار حساس‌تر و مهم­تراست، چراکه دریافت ‌کنندگان خدمات عموم مردم می‌باشند و همچنین اهداف کسب درآمد و سود تا حدود زیادی متحول می‌شوند. با ...

  • ارزیابی ریسک اعتباری مشتریان بانک‌ها 

    میرغفوری, سید حبیب اله؛ امین آشوری, زهره (دانشگاه یزدYazd University, 2015-04-21)
    بانک­های تجاری به منظورمدیریت ریسک اعتباری، از روش­های امتیازدهی اعتباری متفاوتی برای ارزیابی عملکرد مالی شرکت­های متقاضی تسهیلات اعتباری استفاده می­کنند. در این تحقیق از یک روش پارامتریک (رگرسیون لجستیک) و یک روش ناپارامتریک ...

  • بررسی تأثیر ابعاد عرق ملی بر نگرش نسبت به محصولات (داخلی و خارجی) با تعدیل‌گری تهدید اقتصادی ادراک شده 

    خداداد حسینی, سید حمید؛ شاه طهماسبی, اسماعیل؛ منصوری, مهدیه (دانشگاه یزدYazd University, 2015-04-21)
    مقاله حاضر بر آن است با بررسی نقش عرق ملی مصر‌ف‌کنندگان در نگرش نسبت به محصولات داخلی و خارجی در عرصه بازاریابی و رفتار مصرف‌کننده راهنمایی برای فعالان بخش تولید و واردات باشد. بر این اساس، از طریق تدوین مدلی در قالب مدل ...

  • تأثیر کیفیت خدمات بر نیات رفتاری با رضایت‌مندی و ارزش درک شدۀ مشتری 

    فکور ثقیه, امیرمحمد؛ حدادیان, سیما؛ کلیدری, یگانه (دانشگاه یزدYazd University, 2015-04-21)
    هدف این پژوهش، بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر بروز نیات رفتاری مثبت به واسطۀ ارزش درک شدۀ مشتری و رضایت‌مندی است. ماهیت تحقیق از نوع توصیفی- همبستگی می­باشد. جامعۀ آماری تحقیق را، ...

  • نگرش هوش رقابتی مدیران و مزیت رقابتی 

    دهقان, نبی اله؛ بذرافشان, مرتضی بذرافشان؛ رشیدی, محمدرضا (دانشگاه یزدYazd University, 2015-04-21)
    تحقیق حاضر با هدف بررسی ارتباط ابعاد پنجگانه هوش رقابتی مدیران (تهاجمی، هجومی، فعال، واکنشی و غافلان) با مزیت رقابتی (کاهش هزینه و تمایز) در هتل­های شهر شیراز صورت پذیرفته است. این تحقیق از نوع تحقیقات کاربردی توسعه­ای است ...

  • خلق مزیت رقابتی منبع محور پایدار برای نظام بانکی 

    یونسی, دل ارام؛ سعیدا اردکانی, سعید؛ موسوی جد, محمد؛ قاسمی, افشین (دانشگاه یزدYazd University, 2015-04-21)
    هدف پژوهش حاضر اولویت ­بندی عوامل ایجاد کننده مزیت رقابتی در بانک ­ها بر اساس شاخص ­های رویکرد منبع­ محور و نیز بررسی تأثیر  سرمایه­ های ناملموس بر مزیت رقابتی و تأثیر نهایی آن­ ها بر عملکرد برتر بانک ­های سطح شهر سنندج ...