مرور دوره 3, شماره 6 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
- 
ارتباط ابعاد ارزش ویژهی برندو عملکرد سازمان بر اساس مدل CBBE (دانشگاه یزدYazd University, 2012-02-20)مدیریت برند یکی از ابزارهای کارآمد در دست مدیران بازاریابی در خصوص تدوین استراتژیها و برنامه های بازاریابی است. ارزیابی برند با استفاده از مفهوم ارزش ویژهی برند امکان پذیر است. عواملی چون کیفیت ادراک شده، تمایل به پرداخت ...
 
- 
انتخاب تأمین کنندگان شرکت های مهندسی و ساخت (دانشگاه یزدYazd University, 2012-02-20)روش های گوناگونی به منظور کمک به تصمیم گیرندگان خرید برای رو در رو شدن با پیچیدگی های انتخاب یک تأمین کننده مناسب در ادبیات تحقیق پیشنهاد شده است. اما این روش ها غالباً نگاهی تک بعدی و منفرد به فر آیند انتخاب تأمین کننده ...
 
- 
شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر حسن شهرت شرکت های لوازم خانگی (دانشگاه یزدYazd University, 2012-02-20)یکی از ویژگی های مهم محصولات و خدمات که از گذشته های بسیار دور، چه در عرصه های فردی، چه اجتماعی و چه در کسب و کار باعث سرآمدی نسبت به دیگران بوده، حسن شهرت است. هدف از انجام این پژوهش، معرفی حسن شهرت و مزایای رقابتی آن در ...
 
- 
عوامل موثر بر تعهد سازمانی مطالعه موردی:اعضای جهاددانشگاهی (دانشگاه یزدYazd University, 2012-02-20)تعهد سازمانی از جمله نگرش هایی است که در مباحث رفتار سازمانی مطرح می شود. این نگرش حالتی است که فرد ، سازمان و بخصوص هدف های آن را معرف خود می داند و تمایل دارد تا عضو آن باقی بماند. تعهد سازمانی در سه بعد "تعهد عاطفی"، ...
 
- 
مدل راهبردی تبلیغات الکترونیک اثربخش رفتار مصرف کنندگان (دانشگاه یزدYazd University, 2012-02-20)از دیرباز مدیران و بازاریابان بطور جدی به دنبال فهم این مهم بوده اند که تبلیغات چگونه بر تصمیمات مشتریان و مصرف کنندگان تأثیر می گذارد و اصولاً این تأثیرگذاری آیا از یک فرآیند و مدل خاصی تبعیت می کند یا خیر؟ لذا تحقیقات ...
 
- 
کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتل های شهر مشهد) (دانشگاه یزدYazd University, 2012-02-20)هدف از این پژوهش بررسی وضعیت کیفیت خدمات هتل ها و رضایت مشتریان در شهر مشهد است. با مطالعه تحقیقات پیشین مدل مفهومی خاصی طراحی شد و کیفیت خدمات هتل ها با استفاده از مدل آمیخته «بومز و بیتنر» مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته ...
 



