• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • کاوش‌های مدیریت بازرگانی
    • دوره 3, شماره 6
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • کاوش‌های مدیریت بازرگانی
    • دوره 3, شماره 6
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    مدل راهبردی تبلیغات الکترونیک اثربخش رفتار مصرف کنندگان

    (ندگان)پدیدآور
    حمیدی زاده, محمدرضایزدانی, ناصر
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    369.4کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    از دیرباز مدیران و بازاریابان بطور جدی به دنبال فهم این مهم بوده اند که تبلیغات چگونه بر تصمیمات مشتریان و مصرف کنندگان تأثیر می گذارد و اصولاً این تأثیرگذاری آیا از یک فرآیند و مدل خاصی تبعیت می کند یا خیر؟ لذا تحقیقات زیادی پیرامون این موضوع صورت گرفته که تعدادی از آنها تأئید کننده یکدیگر و تعدادی از آنها در مقابل یکدیگر قرار دارند. نتایج این تحقیقات که ارائه کننده مدل های مختلف از سال 1898 تاکنون است (بیش از 30 مدل) در این تحقیق جمع آوری و مورد نقد و بررسی قرار گرفته اند. این بررسی ابتدا الگوهای سلسه مراتب سنتی را توصیف می کند و سپس به بحث درباره الگوهای سلسه مراتب نوین می پردازد. با توجه به پیشرفتهای سالیان اخیر و ورود ابزارهای الکترونیک ارتباطات که بواسطه آن تبلیغات اینترنتی (الکترونیک) تبدیل به یکی از کانالهای مهم بازاریابی برای شرکتها شده است. لذا مدل راهبردی برای تبلیغات اینترنتی با توجه به نقد و بررسی مدل های گذشته ، ارائه شده است.
    کلید واژگان
    مدل های تبلیغات
    اثر بخشی تبلیغات
    مدل راهبردی تبلیغات الکترونیک

    شماره نشریه
    6
    تاریخ نشر
    2012-02-20
    1390-12-01
    ناشر
    دانشگاه یزد
    Yazd University
    سازمان پدید آورنده
    عضوهیات علمی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتی
    دکتری مدیریت بازرگانی و مدرس دانشگاه ، نویسنده مسئول

    شاپا
    2645-386X
    2645-3878
    URI
    http://bar.yazd.ac.ir/article_184.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/415308

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب