مدل راهبردی تبلیغات الکترونیک اثربخش رفتار مصرف کنندگان
(ندگان)پدیدآور
حمیدی زاده, محمدرضایزدانی, ناصرنوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
از دیرباز مدیران و بازاریابان بطور جدی به دنبال فهم این مهم بوده اند که تبلیغات چگونه بر تصمیمات مشتریان و مصرف کنندگان تأثیر می گذارد و اصولاً این تأثیرگذاری آیا از یک فرآیند و مدل خاصی تبعیت می کند یا خیر؟ لذا تحقیقات زیادی پیرامون این موضوع صورت گرفته که تعدادی از آنها تأئید کننده یکدیگر و تعدادی از آنها در مقابل یکدیگر قرار دارند. نتایج این تحقیقات که ارائه کننده مدل های مختلف از سال 1898 تاکنون است (بیش از 30 مدل) در این تحقیق جمع آوری و مورد نقد و بررسی قرار گرفته اند. این بررسی ابتدا الگوهای سلسه مراتب سنتی را توصیف می کند و سپس به بحث درباره الگوهای سلسه مراتب نوین می پردازد. با توجه به پیشرفتهای سالیان اخیر و ورود ابزارهای الکترونیک ارتباطات که بواسطه آن تبلیغات اینترنتی (الکترونیک) تبدیل به یکی از کانالهای مهم بازاریابی برای شرکتها شده است. لذا مدل راهبردی برای تبلیغات اینترنتی با توجه به نقد و بررسی مدل های گذشته ، ارائه شده است.
کلید واژگان
مدل های تبلیغاتاثر بخشی تبلیغات
مدل راهبردی تبلیغات الکترونیک
شماره نشریه
6تاریخ نشر
2012-02-201390-12-01
ناشر
دانشگاه یزدYazd University
سازمان پدید آورنده
عضوهیات علمی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتیدکتری مدیریت بازرگانی و مدرس دانشگاه ، نویسنده مسئول
شاپا
2645-386X2645-3878




